Ga naar inhoud

17 of 22 inch schermpje?


Aanbevolen berichten

Beste C!T'ers, Ik heb ongeveer een half jaartje geleden met behulp van dit forum een nieuwe pc in elkaar laten zetten. Hier ben ik erg blij mee, en nu zat ik te denken aan een groter beeldscherm. Heb hier nu een 17 inch staan, en ik vind hem toch wat aan de kleine kant denkik. Dus wilde ik een 22 inch nemen, maar ben toch gaan twijfelen. Want als ik een 22 inch neem, scheelt dat veel in FPS in games? Ik heb hier een 8800gt inzitten, en kan de meeste games nog wel op high spelen, maar over een paar maandjes niet meer natuurllijk. Dus ik dacht, als het heel veel in FPS scheelt, kan ik misschien beter mijn oude scherm houden, omdat ik dan langer de games op wat hogere settings kan spelen. Dus mijn vraag is, zou ik deze 17 inch houden, of een 22 inch kopen? En hoeveel scheelt dat dan in FPS gemiddeld? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ja, ik zat er al aan te denken om twee beeldschermen naast elkaar te zetten. Dan kan ik idd kiezen op welk scherm ik wil spelen. Maar ik denk dat ik me er dan op ga betrappen, dat ik alsnog me games op me oude 17 inch ga spelen, omdat het er dan mooier uitziet. Dus ik moet kiezen tussen of kleiner maar mooier, of groter en iets minder mooi. En ik ga denkik niet voor de 19 inch, dat vind ik een te kleine verandering voor het geld... Maar als ik twee schermen naast elkaar zet, en op de grote game ik, en op de kleine staat bijvoorbeeld mijn bureaublad, of msn aan, gaat er dan veel FPS verloren door dat tweede beeld? Of valt dat wel mee?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
22 inch en dan 4:3 instellen heb je ongeveer even groot als je oude 17 inch (dus dan schiet je er niks mee op behalve betere ms). 1680x1050 is idd wat zwaarder:P. Ik moest aan de details gaan tweaken in call of duty 4 (soften smoke edges off, shadows off). 19 inch is meestal wel wat onscherper dan de 17 inch (omdat het dezelfde reso is).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...