Ga naar inhoud

Beeldscherm doet raar


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Heb sinds vandaag een klein probleempje.. K heb een Acer 22inch widescreen TFT monitor die (normaal gesproken) op een max reso van 1680x1050 kan draaien.. Nu starte ik net de pc op.. En staat het beeldscherm op 1280x1024 .. Maar mist er een groot deel van het bureaublad.. Als k nu met de muis heen en weer beweeg gaat het beeld mee.. Hij staat op de maximale resolutie ingesteld.. Elke andere resolutie heeft geen problemen.. Pas als ik em weer op 1680x1050 zet gaat ie raar doen.. K heb al gekeken of k de nieuwste drivers heb voor m'n videokaart (wat niet logisch zou zijn omdat ie het vanochtend nog normaal deed).. Heb ook al gekeken of het aan het stuurprogramma van m'n scherm ligt, maar hij zegt geen beter programma te kunnen vinden .. Please help!! .. Heb em nu op 1440x900 staan, maar is echt onscherp en lelijk! Ps, draai momenteel nog op een Sapphire Radeon 9600 Atlantis en oude P4 op een Gigabyte MB, specs hieronder zijn voor de pc die volgende week komt, m'n zusje krijgt deze dus moet wel goed zijn!)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bedoel je [url=http://www.alternate.nl/html/product/Monitoren_LCD_22_inch_-/Acer/P223W_X-Serie/-1064079/?articleId=-1064079&tn=HARDWARE&l1=Monitoren&l2=LCD&l3=22+inch]deze?[/url] Ik heb namelijk dezelfde, alleen nooit dergelijke problemen mee gehad. Wat bedoel je overigens met: [quote:4c37b92f86]Pas als ik em weer op 1680x1050 zet gaat ie raar doen.. [/quote:4c37b92f86]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...