Ga naar inhoud

Raar probleem met m'n videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een Ati Radeon 9250 ( een oude kaart ja :) ) Sinds kort heb ik af en toe het probleem dat m'n "computerbeeld" wegvalt terwijl m'n computer nog aan staat. en soms als het dan wel terug komt komt mijn Ati Catalyst tevoorschijn met recover of iets dergelijks. Ook heb ik bij Xfire (game programma) rare strepen ontdekt: [img:384a8d83db]http://img149.imageshack.us/img149/200/naamloosvx3.png[/img:384a8d83db] Ik hbe zelf trouwens in m'n msn m'n contactpersonen even onduidelijk gemaakt ^^, Het rare is dat die strepen zich alleen in Xfire bevinden en niet buiten het scherm. Dus dat doet me eerder denken aan een corrupte Java huppelpup ? kan niet op de naam komen :) Komt dit door mijn videokaart? en zoja hoe kan dat zijn gebeurd? want ik heb er niet aan zitten rommelen ofzo :S Als iemand mij kan helpen , top! Met vriendelijke groet, Mark
Link naar reactie
Met je videokaart is volgens mij niets aan de hand, want dan zou je die rare strepen door je hele beeld moeten zien. Misschien toch een probleempje met XFire of, zoals je zelf aangeeft, de programmatuur waaronder XFire draait. Heb je ook last van strepen, of van andere rare beeldproblemen, als je aan het gamen bent? Dan zou het kunnen liggen aan de drivers van je videokaart. Meestal is het dán een kwestie van up-to-date brengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...