Ga naar inhoud

Extra videokaart?


Aanbevolen berichten

Hallo, Is het aantrekkelijk om een pc met ondergegeven hardware te upgrade met een tweede videokaart? Dit zit in de pc: intel core quad processor Q6600 2,4ghz 8mb l2 cache, 1066 mhz FSB Nvida geforce 8600 GS 256mb DDR2 SDRAM 500gb harde schijf 3gb werkgeheugen ddr2 667mhz en als ik een extra videokaart in stop, kan dat een 8800 zijn? Ik geloof dat het 2 nvida's mogen zijn, maar moeten het exact dezelfde zijn, of mag het ook de 8800 bijvoorbeeld zijn? meer informatie hiervan zou ik ook dankbaar zijn. Alvast Bedankt, Rutger
Link naar reactie
Op zich is die quadcore wel geschikt voor een snellere videokaart. Ik zou echter die 8600GS er uit halen en er een fatsoenlijke gamekaart in zetten. Wat is je budget? Wat zit er voor een voeding in? Het beste kan je even de kast open maken en kijken wat er op de sticker staat. Even het aantal watt en het aantal Ampere op de 12V lijn vermelden aub. En wat betreft je vraag over 2 verschillende kaarten, nee dat kan niet. Je zal een 8600GS met een 8600GS moeten combineren. Daarom is het ook niet echt heel interessant. Aangezien een 8800GT even snel/sneller is als een 8600GS in SLI.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...