Ga naar inhoud

van 24inch naar......


Aanbevolen berichten

MRelectro kan wel gelijk hebben, maar bij een media center is niet alleen de resolutie belangrijk voor een mooi beeld, maar ook het contrast en de frequentie. Voor media is de responsetijd niet echt belangrijk. Ik denk dat de contrastratio en het frequentiebereik van de LG niet erg hoog zijn. Ik zou nog even bij je 24" blijven. Je moet al helemaal neit naar een LCD TV toegaan want daar is de resolutie weer te laag. En kan de contrastratio weer hoger zijn en de 100Hz technologie zit vaak ook bij de LCDTV's van nu. EDIT: Als je TV-out hebt op je media-center, dan kun je je 24" gebruiken voor het normale computergebruik en je TV voor je films en dergelijke
Link naar reactie
Het is een beetje afhankelijk wat je nu precies wilt doen met een media center. Als je ook nog van plan bent om vanuit de luie stoel of de tweezits bank te gaan internetten, dan kun je beter een LCD TV kopen van 32 of 37" Liefst een 1080p scherm. Aangezien je toch met je PC aanstuurt is het niet echt nodig een duur scherm aan te schaffen, Acer schermen doen het prima als ze digitaal aangestuurd worden. Ben je alleen van plan om je "media center" voor films te gebruiken, en voor de rest zit je met je neus voor het scherm dan kun je beter een 30" LCD monitor kopen. Ik heb een Samsung 30" LCD monitor, een prima ding voor film.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...