Ga naar inhoud

Breedbeeld of normaal?


Aanbevolen berichten

GeForce GTX280 blijft een erg dure aanschaf, moet toegeven dat de prijs aso hoog is. Mag NVIDIA wel even in snijden. Ik weet niet wat je partner er van vind maar de reactie van mijn vrouw was: "Wat 550 euro?!?! Daar kan ik een nieuwe eettafel voor kopen! :evil: ". Dus niet direct een rib uit je lijf maar eten vanaf een oude eettafel bij ons ;).
Link naar reactie
[quote:061abebff3="Red Dragon"]GeForce GTX280 blijft een erg dure aanschaf, moet toegeven dat de prijs aso hoog is. Mag NVIDIA wel even in snijden. Ik weet niet wat je partner er van vind maar de reactie van mijn vrouw was: "Wat 550 euro?!?! Daar kan ik een nieuwe eettafel voor kopen! :evil: ". Dus niet direct een rib uit je lijf maar eten vanaf een oude eettafel bij ons ;).[/quote:061abebff3] Haha, de vergelijking ook, het is inderdaad wel aso duur, maar het is volgens mij niet echt zo dat je voor niks betaald, je krijgt wel waar voor je geld. Maar omdat je zoveel krijgt, mag je ook flink wat geld neerleggen. Maar terug ontopic, zoals ik in bij die berichten op tweakers.net had gepost, breedbeeld is lang niet altijd handiger dan normaal. Vooral browsen en tekstverwerken, en ook een groot deel van het DTP werk, is allemaal in de hoogte geörienteerd. Als je dat op een breedbeeld scherm gaat weergeven moet je een behoorlijk eind scrollen.
Link naar reactie
[quote:30878d1ae1="Red Dragon"]GeForce GTX280 blijft een erg dure aanschaf, moet toegeven dat de prijs aso hoog is. Mag NVIDIA wel even in snijden. Ik weet niet wat je partner er van vind maar de reactie van mijn vrouw was: "Wat 550 euro?!?! Daar kan ik een nieuwe eettafel voor kopen! :evil: ". Dus niet direct een rib uit je lijf maar eten vanaf een oude eettafel bij ons ;).[/quote:30878d1ae1]Geen partner, dus geen probleem :D Ik denk ook dat Nividia wel wat aan de prijzen doet als blijkt dat de 4870 te veel klanten wegsnoept. @Kid: nu zit ik op een 19 inch scherm, dus qua hoogte verandert er weinig, scherm wordt alleen wat breder. Dus scrollen zal niet meer of minder zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...