Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

wij hebben deze in onze winkel getest, en zeer positief bevonden. Deze geeft zo'n ongelooflijk scherp beeld voor zo'n ongelooflijk scherpe prijs.. Moet je wel een eelgladde witte muur hebben .. en een donkere kamer. Is bij ons in het magazijn getest met: - DVDfilm - Blu-Ray film - Spel - Visualisatieprogramma (allerlei tekentjes/figuren in beeld) Kan er niets anders over zeggen dan dat het voor die prijs een topding is, en de beamers van 700-800€ overtreft.
Link naar reactie
[quote:d3c9b3392a="MReLecTro"]en de beamers van 700-800€ overtreft.[/quote:d3c9b3392a]Dat klinkt heel ongeloofwaardig. Wat je er waarschijnlijk bij moet zetten is dat ie slechte beamers van 700-800 € overtreft. Daarnaast heeft dit ding een resolutie van 800x600, waardoor die ook meteen nutteloos wordt voor iets anders dan DVD kijken (en 33 dB is allerminst geen geluid).
Link naar reactie
Ik had voor ik deze draad poste al een mailtje gestuurd naar azerty, met de vraag of zo ook die lampen verkopen, en wat zoiets kost? ik kreeg net pas een mailtje terug met deze link: http://azerty.nl/producten/zoek?p_tab=0&GROEP_ID=430&SORTERING=prijs_asc Dus sja... Waarschijnlijk hebben ze mijn vraag dan niet begrepen ofzo.. overgens krijg ik ook nog eens bericht na bijna 2 weken... Beetje jammer weer... 140,- euro? Da's wel te doen 1 keer per jaar/anderhalf jaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...