Ga naar inhoud

Problemen Kaart of Spel


Aanbevolen berichten

Hallo , Ik heb een probleem.. maar ligt dat aan de kaart of aan het spel. Ik heb een Asus AH2600Pro 512DD2 Ik kwam er achteraf achter dat er meer mensen problemen mee hadden. Euhm .. Eerst had ik problemen met MOH Airborne .. maar nu niet meer .. ( na de Hotfix 8.5 ) Loopt heel lekker naar mijn gevoel. Maar ik blijf problemen houden met COD 4 Modern warfare. Opstarten geen probleem .. filmpje afspelen ook niet ... maar zodra hij begint te laden geeft windows aan dat er een Direct X probleem is . ( Heb wel de Dx 9.c geinstalleerd .) Heb van alles gezocht en kaart geupdate .. hotfix gedaan enzo.. maar blijf het probleem houden. Zou iemand mij daar mee kunnen helpen ? Bijvoorbaat dank , Gert Systeem : Intel Pentium 4, 3000 MHz 2 Gb DDR geheugen ATI Radeon HD 2600 Series (512 MB)
Link naar reactie
Wat je nog kunt doen is COD opnieuw installeren, ook de DirectX 9 van de game installeren. Misschien heb je die weggeklikt met de gedachte dat je dat al op je systeem had staan. Misschien zitten bij COD enkele toepassingen die nu op dit moment niet geinstalleerd staan op je PC. DirectX 9c kent namelijk verschillende updates. Als dat niet werkt dan moet je zoeken naar andere drivers. Ik weet dat op de website van Sapphire enige fixen en alternatieve drivers staan voor AGP kaarten. Kijk daar eens rond.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...