Ga naar inhoud

FX5200 Analoog / Digitaal


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een FX5200 128 MB vervangen door door een FX5200 256 MB. (AGP 8X) Nu krijg ik sinds kort geen digitaal beeld meer. Analoog is geen probleem, maar digitaal blijft zwart terwijl de PC wel gewoon doorstart. Met de 128 MB heb ik nooit problemen gehad. Altijd digitaal signaal. Mijn monitor is een Samsung 226BW. Er staat wel een digitale driver in het beeldschermmenu. ("Beeldscherm 2") De kaart heeft 2 uitgangen; analoog en digitaal. En het vreemde is, in het begin starte de PC nog wel op met analoog dat tijdens het opstartproces veranderde dat in digitaal. Na een paar dagen bleef het analoog. Ik heb de kaart getest in een ander systeem waarin hij probleemloos digitaal signaal bleef geven. Iemand een idee ?
Link naar reactie
Deze gaat naar een kennis. De kids zijn 9 en 11, dus ik denk niet dat een upgrade daarvoor noodzakelijk is. Harry Potter en Sims doen het wel en dat schijnt belangrijk te zijn. :o Ben op het moment wel tevreden (ben geen groot gamer) maar met name bij Photoshop en filmbewerking kom ik net wat rekenkracht te kort. Mijn buurman heeft onlangs z'n systeem ge-upgraded (hij gebruikt dezelfde programma's) en dat is toch een aanzienlijk verschil. Heb inmiddels al een redelijk bedrag klaar liggen voor iets nieuws maar ben er nog niet helemaal. Zoals gezegd, heb geen haast.
Link naar reactie
De sims:P, leuke game hoor;), heeft niet veel nodig inderdaad. De sims 2 (stukken) leuker gaat alleen nooit draaien op een fx5200;). Maar op de nieuwe pc komt dat vast wel goed dan:). Filmbewerking is inderdaad enorm cpu intensief, enige moment waarop ik mijn cpu 100% zie gaan:S. Als je 1500 euro wil uitgeven check dan het alternate-gamez prijsvraag systeem:P. http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=SPHV13 cpu is echter wel wat matigjes daar dus echt voor videobewerking toch maar wat anders nemen:).
Link naar reactie
Quote ; "[b:901dccc40a]De sims 2 (stukken) leuker gaat alleen nooit draaien op een fx5200;) [/b:901dccc40a]" Dit systeem gaat dus naar een kennis en die kids spelen Sims. Als de kaart dat niet aankan dan mag hij daar zelf een ander in zetten. Maar.... al een antwoord op m'n oorspronkelijke vraag ? Geen DVI signaal ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...