Ga naar inhoud

Probleem tijdens gamen...


Aanbevolen berichten

Ati heeft cker veel nadelen ik heb bijvoorbeeld 2x 3870x2 en beide kaarten regelen de fan speed totaal niet goed. Out of de box als je in je pc steekt worden ze 70 graden idle en fan speed is 6% ofzo...1juh van asus ander van msi. Ik vind dit niet mogen van een kaart van 350 euro per stuk maarjah. Ook zijn de drivers soms heel irritant met installeren waar ik met nvidia nog nooit last van heb gehad. Maar toch ga ik op de 1 of andere manier elke keer weer voor ati:p Zal wel een tik zijn ofzo rofl:D
Link naar reactie
Ik zie op je system specs pagina dat je een watergekoelde CPU hebt. Heb je voor de rest nog dergelijke fans in je PC zitten? Ik heb zelfs slechts 1x HD3870. Deze is IDLE 45 graden. Ik heb nog nooit een HD3870 X2 in werking gezien en ik weet ook niet wat nou precies de temperaturen zijn van zo'n kaartje. Met de drivers is inderdaad even puzzelen. De mensen van "Ik Ben Stil" (computerzaak) hebben er ook problemen mee gehad. Kijk anders eens op [url]www.gamekings.tv[/url] en dan bij hardwarewoensdag. Daar staat die aflevering wel op en daar geven ze wel handige tips.
Link naar reactie
[quote:35eb3234c7="Vwstyle21"]Ati heeft cker veel nadelen ik heb bijvoorbeeld 2x 3870x2 en beide kaarten regelen de fan speed totaal niet goed. Out of de box als je in je pc steekt worden ze 70 graden idle en fan speed is 6% ofzo...1juh van asus ander van msi. Ik vind dit niet mogen van een kaart van 350 euro per stuk maarjah. Ook zijn de drivers soms heel irritant met installeren waar ik met nvidia nog nooit last van heb gehad. Maar toch ga ik op de 1 of andere manier elke keer weer voor ati:p Zal wel een tik zijn ofzo rofl:D[/quote:35eb3234c7] Zit er waarschijnlijk ingebakken van vroeger toen een tijdje ati erg in opkomst was door de goede prijs/performance en doordat ze de performance kroon vaak hadden. Old habits die hard:P.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...