Ga naar inhoud

[laptop] Videokaart upgrade mogelijk ?


Aanbevolen berichten

Hoi. Heb hier een lappie staan van m'n neef (in de vs), met daarin een 8600GS 512mb videokaart met 512mb geheugen. Weet iemand of ik deze kan vervangen, met bijvoorbeeld een 8700GT-M of een 8800GT-M ? Ik kan redelijk goedkoop (uit amerika) aan die kaarten komen, maar moet weten of het mogelijk is ? 't Is geen onboard kaart, welke er nu in zit. Groetjes
Link naar reactie
[quote:74c875ad28="MReLecTro"]Hoi. Heb hier een lappie staan van m'n neef (in de vs), met daarin een 8600GS 512mb videokaart met 512mb geheugen. Weet iemand of ik deze kan vervangen, met bijvoorbeeld een 8700GT-M of een 8800GT-M ? Ik kan redelijk goedkoop (uit amerika) aan die kaarten komen, maar moet weten of het mogelijk is ? 't Is geen onboard kaart, welke er nu in zit. Groetjes[/quote:74c875ad28] Je moet weten wat voor een type module die 8600GS is. Dit is waarschijnlijk een MXM II module. En je moet weten wat voor een type de 8700 of 8800 is. Mischien heb je wat aan deze site: http://mxm-upgrade.com/index.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...