Ga naar inhoud

Mijn geluidsdriver is WEG!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb laatst mijn windows vista computer teruggezet naar windows XP Maar toen ik de computer opnieuw opstartte zag ik tot mijn schrik dat de geluidsdkaart,netwerkadapter en de videokaart verdwenen waren. Ik kan nu geen muziek meer luisteren niet internetten en geen games meer spelen.! Kan iemand mij helpen? Ik heb een Packard Bell easy note. B.V.D Sjoerd
Link naar reactie
Ga naar apparaatbeheer in je configuratiescherm en kijk welke apparaten niet goed geinstalleerd zijn. Voor die apparaten kun je dan de drivers installeren van de CD-ROM die je bij de laptop gekregen hebt. En als je die CD-ROM niet meer hebt, dan kun je de drivers downloaden van de website van Packard Hell.
Link naar reactie
HELP ME? daar is deze site toch niet voor? :wink: Maare, welke Easy Note is het? zal toch de Vista drivers herleiden worden naar de XP drivers, als die niet worden aangeboden op de Packard Bell site en die dan bij de chip fabrikanten zelf gehaald moeten worden. Overigens zie je alleen die gele uitroeptekens als de chipsetdrivers zijn geïnstalleerd, anders worden ze niet gezien door windows.
Link naar reactie
volgens mij is dit wat belangrijke info: Property Value Manufacturer Packard Bell BV Model EasyNote MZ35 Version ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ Serial Number QPCPBD72303504ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ Chipset Vendor ATI Technologies Inc Chipset Model RS400/133 Host Bridge South Bridge IXP SB400 PCI-ISA Bridge CPU Intel Celeron M Cpu Socket Socket 479 [U23] Processor Upgrade ZIF Socket System Slots 1 PCI Memory Summary Name Fysiek geheugen Warning! Accuracy of DMI data cannot be guaranteed
Link naar reactie
[quote:ecd646be79="sjoerd_w"]maar de netwerkdriver slaat niet aan.[/quote:ecd646be79] Welke? Je draadloze of bedrade netwerk? En wat heb je zoal geprobeerd om deze te configureren? Waarbij je er eerst voor zorgt dat je bedrade internet werkt. Dan pas draadloos. Welke merk/type (draadloze)router gebruik je? En heeft je XP CD wel minimaal Service Pack 2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...