Ga naar inhoud

sis 630 driver problemen


Aanbevolen berichten

Ik was me vandaag wat aan het vervelen en dacht; laat ik eens de Tony hawk's pro skater reeks op me laptop zetten, nadat alles was geinstalleerd probeerde ik eerst 2, nou zwart scherm, dus ik 3 proberen, flikkerde alle textures en het menu deed het niet, aangezien ik paar jaar geleden 3 altijd op me laptop (1,2 ghz 256mb geheugen) heb gespeeld, dacht ik misschien ligt het aan de drivers, dus ik de nieuwe drivers zoeken voor me SiS 630, en geinstalleerd, maar nadat ik opnieuw opstartte, kreeg ik wel eerst windows xp schermpje, maar daarna zwart beeld. Oftewel, de drivers werkten niet. En systeemherstel gedaan en nu weer terug bij af. Kan iemand mij hiermee helpen? Bij adaptertype staat: sis 300/305/630/540/730, chiptype sis 630, geheugengrootte 64mb en bij stuur programma versie staat 5.1.2001.0 P.s Toen het spel wel werkte, stond er Windows 98 op. Maar aangezien het er niet aan ligt dat ik XP drivers nodig heb, want ik had wel gewoon de XP versie gedownload.
Link naar reactie
De SIS AGP drivers kan je of downloaden, of op de cd vinden die bij het moederbord geleverd is. Zelfde voor de chipset-drivers. Dus windows opstarten, cd erin, chipset-drivers installeren, rebooten, dan SIS AGP drivers installeren. Ik herken dit probleem, bij mijn vorige kaart (AGP) moest ik ook de SIS AGP drivers opnieuw installeren, anders werkte het niet lekker. bovengenoemde is wat ik gedaan heb, hoop dat dit voor jou ook werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...