Ga naar inhoud

PC -> LCD tv = Doorlopend beeld...


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn PC aangesloten op mijn televisie. Nu heb ik daar 2 dagen zonder problemen mee gewerkt. Op deze computer stond Ubuntu linux geinstalleerd. Nu wilde ik daar Windows 2000 of XP opzetten om diverse redenen. Nu ik dat vanmorge dus wilde proberen start ik de computer op en zet de tv aan. Nu blijft mijn beeld continue doorlopen. Weet iemand er een oplossing voor? Hij heeft het eerder gedaan en na 2 dagen opeens niet meer...
Link naar reactie
Wilde proberen om Win2000 of XP erop te zetten. Na een paar keer cd proberen op te starten met draadloos toetsenbord toch maar ergens ee nbedraad toetsenbordje gescoord. Dat dus gisteren gedaan. Dus vrijdag en zaterdag geprobeerd met draadloos toetsenbord. Heb helaas geen hardwareinfo van de comp want die is echt als jaar of 6 oud. Nu staat er gewoon nog steeds Ubuntu op maar als ik nu dus de comp opstart heb ik vanaf het begin doorlopend beeld. Omdat het met het opstarten van de CD niet wilde lukken (volgens mij omdat toetsenbord niet mee wilde werken) wat met opstarten in de bios geprobeerd maar allemaal terug gezet naar origineel. Volgens mij kan ik niet helemaal niet meer opstarten naar Ubuntu. Is er een mogelijkheid om de HD te formatteren en proberen opnieuw te beginnen met 2000 of XP?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...