Ga naar inhoud

Problemen met afspelen speelfilm van pc naar tv.(Breedbeeld)


Aanbevolen berichten

Geachte Leden: Ik heb de nieuwste NVIDIA GeForce 8800GT Videokaart,het probleem is dat welke Mediaplayer ik ook een speelfilm afspeelt,het niet voor elkaar krijg dat ik op mijn breedbeeld tv het goede formaat krijg,de ene keer de letters teveel naar links,of halve figuren krijg,ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb de players Windows mediaplayer geprobeerd,Media player Classis,en VLC uitgeprobeerd,maar blijf met het probleem zitten. Moet ik misschien een andere driver proberen??Omdat deze videokaart heel erg nieuw is?? Wie heeft nog meer dit probleem??Gaarne een antwoord of verwijzing. Ik heb ook gelezen dat je de TV-TOOL kan gebruiken,maar die moet je betalen,werkt maar 15minuten.is dat wat?? Maar u begrijpt dat ik daar niet zo'n dure videokaart heb gekocht. Gaarne zou ik van iemand die ook dit probleem heb ,in contact willen komen. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Mvg.thecorman.
Link naar reactie
Als je voor dual view hebt gekozen kun je via de player het formaat wijzigen, ook als voor de TV kiest, in de nVidia control panel, heb je een mogelijkheid bij "device settings", select TV format, advanced en device adjustments ook nog de instellingen te veranderen. Maar meestal gaat het automatisch als je voor dual-view kiest. Dit zijn wel instellingen in de "Classic nVidia Control panel". Bij de andere staan ze ook maar dan is het even zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...