Ga naar inhoud

Wizzard voor nieuwe hardware


Aanbevolen berichten

Na de installatie van een nieuwe videokaart en catalist 8.3 driver komt de wizzard voor nieuwe hardware tevoorschijn die een driver wil installeren voor een of andere pci device. Heb deze maar weggeklikt omdat ik verder niets heb geinstalleerd op m'n win. xp computer. Echter elke keer dat ik de pc opstart komt deze wizzard opnieuw tevoorschijn om te melden dat er nieuwe hardware is gevonden en wil een driver installeren voor een pci device. Wat is hier aan de hand? De door mij geinstalleerde videokaart werkt verder prima. Gr.
Link naar reactie
[quote:d0d8987e0c="quasarz"]komt de wizzard voor nieuwe hardware tevoorschijn die een driver wil installeren voor een of andere pci device. Heb deze maar weggeklikt omdat ik verder niets heb geinstalleerd op m'n win. xp computer. [/quote:d0d8987e0c] En als je de hardware wizard tot het einde laat doorlopen? Eventueel zou je kunnen checken om welke onbekende hardware het gaat via applicatie [url=http://www.gtopala.com/]SIW.[/url] Had je voordat je nieuwe video drivers geïnstalleerd, eerst de oude verwijderd via het Configuratiescherm > Software en deze onder Windows veilige modus nagepoetst via applicatie [url=http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1655]Driver Sweeper?[/url] En had je trouwens de chipset drivers van je moederbord al geïnstalleerd? Bij voorkeur installeren voordat de video drivers worden geïnstalleerd.
Link naar reactie
Ik heb Everest Ultra Ed. op m'n pc. Deze geeft aan dat het om pci bus 5, apparaat 0, functie 1 gaat. Hierop zou de ATI RV635-High Defenition Audio Controler aangesloten zijn. Ik heb bij de videokaart van Asus (HD3650) wel een driver cd gekregen maar heb deze niet gebruikt, omdat deze niet de laatste driverversie bevat. Ik heb de Catalist driver van de ATI website gedownload en geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...