Ga naar inhoud

Nieuw Beeldscherm


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om misschien een nieuw beeldscherm te kopen. Het allerbelangrijkste is dat het beeld rustig is voor mijn ogen. Ik heb echter geenn idee waar ik dan op moet letten. Heeft iemand tips voor mij? Is het belangrijk wat voor videokaart je hebt? Ik ga de Nvidia GT 8800 gebruiken. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:28e357cec2="sadik.pacino"]Verkeerde topic he[/quote:28e357cec2] Verkeerde sectie dan hè, waar je op moet letten: Resolutie[grote van het scherm): Hoger de beter ( ik raad aan 1680*1050) Responstijd[eigenlijk lag]: Lager de beter (<5ms is goed) Contrast[hoe donker zwart is, en hoe licht wit is]: Hoger de beter ( 1:2000 is goed ) Kijkhoek[Spreekt voor zich]: groter is beter ( 160graden is standaard ) Refresh rate[Soort van FPS]: hoger is beter
Link naar reactie
Okee, bedankt voor je reactie en mijn excuses voor het plaatsen in de verkeerde catagorie. Ik heb nu een Dell E173FP Grootte: 17 inch. Resolutie: 1280 x 1024 Responstijd: 16 ms Contrast: 1:450 Refresh rate: ? Kijkhoek: ? Helderheid: 250 cd/m2, Ik denk dus dat het inderdaad wel nuttig is om een nieuw scherm te kopen? Er wordt ook een helderheid vernoemd (250 cd/m2,), Is dit ook hoe hoger hoe beter? En bijv. het aantal Hertz, is dat niet ook heel erg belangrijk voor een rustig beeld? Heeft iemand een tip welk beeldscherm echt goed is voor een goede prijs? Thanks
Link naar reactie
[quote:b03ef30072="reb3lzrr"][quote:b03ef30072="sadik.pacino"]Verkeerde topic he[/quote:b03ef30072] Verkeerde sectie dan hè, waar je op moet letten: Resolutie[grote van het scherm): Hoger de beter ( ik raad aan 1680*1050) Responstijd[eigenlijk lag]: Lager de beter (<5ms is goed) Contrast[hoe donker zwart is, en hoe licht wit is]: Hoger de beter ( 1:2000 is goed ) Kijkhoek[Spreekt voor zich]: groter is beter ( 160graden is standaard ) Refresh rate[Soort van FPS]: hoger is beter[/quote:b03ef30072] ik wist t woordje ff niet :P en zij gewoon wat ik in me mond had :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...