Ga naar inhoud

TV-out Probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn tv aangesloten op mn videokaart (geforce 5700 FX) en nu wil ik eigenlijk dat ik op zowel mijn beeldscherm als mn tv tegelijkertijd beeld heb, dit lukt echter niet. Afzonderlijk kan ik wel beeld krijgen, dus de tv wordt wel gezien door de videokaart. Als ik in mn "nview display settings" kijk kan ik onder het tabje "nview display modes" alleen "single monitor" selecteren, terwijl in veel beschrijving voor het aansluiten van een tv-out mogelijkheid gesproken word over dualview of clone. Kan het zijn dat windows2000 dit niet ondersteund? of heb ik ergens anders een fout gemaakt? Mvg Jouri
Link naar reactie
Force tv had ik al aangevinkt en ook het kabeltje is wel de goeie lijkt me. Ik kan namelijk wel switchen tussen de twee monitoren (tv en beeldscherm) maar ik krijg ze alleen niet tegelijk aan, wat volgens mij bij clone en dualview wel kan. Het probleem is dus dat deze opties er niet tussen staan, alleen "single display"
Link naar reactie
  • 3 weken later...
dat probleem had ik ook, na een middagje prutsen de volgende oplossing ontdekt: de vga- en svideo uitgang kunnen niet tegelijkertijd gebruikt worden. dvi- en svideo of vga wel. op mijn monitor zit een vga stekker, hier heb ik een adapter voor gekocht (10 euri). dus : monitor op dvi uitgang en alles werkt. nu nog ff uitzoeken waarom video niet automatisch op tv verschijnt zoals op oude pc......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...