Ga naar inhoud

Dual-screen vraagje


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje; Ik heb twee schermen aangesloten, alleen het met-de-muis-van-het-ene-naar-het-andere-scherm-gaan levert slecht resultaat. Het is niet echt een groot probleem, maar het zit als volgt: ik heb een scherm van 17 inch, en een van 15 inch. Ik weet dat je onder Bureablad > Eigenschappen > Instellingen de positie aan kan passen, maar een ander probleem is dat de maximumresolutie van mijn 17-inch scherm 1280x1024 is, en dat van die van 15 inch 1024x768. De opstelling ziet er ongeveer zo uit (de 15 inch staat op een lagere voet). [code:1:bc40544755] ____________ ___________ |Monitor 1 | |Monitor 2 | |Hoofdmonitor| |Uitbreiding| |17 inch | |15 inch | |1280*1024 | |1024*768 | |____________| |___________|[/code:1:bc40544755] Helaas is onder Eigenschappen/Instellingen het beste resultaat: [code:1:bc40544755] ____________ ___________ |Monitor 1 | |Monitor 2 | |Hoofdmonitor| |Uitbreiding| |17 inch | |15 inch | |1280*1024 | |1024*768 | | | |___________| |____________|[/code:1:bc40544755] Dit geeft dus als effect dat de muis in werkelijkheid verspringt onderin het scherm, maar dat het verloop bovenin monitor 2 wel goed is. Ik gebruik Ultramon, maar dat biedt hier ook geen oplossing voor. Voor iedereen die mij kan helpen: bij voorbaat dank. [i:bc40544755]En voor de mensen die denken dat google je grootste vriend is: Ik heb 27 pagina's doorgeworsteld, zonder zinvol resultaat !!!!!![/i:bc40544755]
Link naar reactie
Ik geloof ook niet dat er iets voor is. Het lijkt mij ook een vrij normale situatie gezien de verschillende resoluties. Ik heb dat zelf ook. monitor 1 heb ik op 1680 x 1050. monitor 2 heb ik op 1280 x 720 (HD mode) Boven is de muis gelijk. maar ik moet eerst halverwege mijn eerste monitor gaan om naar de 2de te kunnen. Ik stoor mij daar echter totaal niet aan... gaat nergens over...
Link naar reactie
Gaat idd nergens over.. Als een scherm het goed doet is't toch goed? "back ontopic" De enige manier om muis activiteit gelijk te krijgen is 2 schermen met gelijke resolutie. Je moet het zo zien: 2 flats, flat 1 heeft 14 verdiepingen, flat 2 heeft er 10. Dan kun je immers ook niet eerder naar het lagere flat voor dat je op de 10de verdieping bent. Met dat verschil dat het met monitors van boven naar onder werkt :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...