Ga naar inhoud

Probleem met crossfire x


Aanbevolen berichten

Hey mensen ik heb sinds gister een 3870 512 mb met een 3850 256 mb in crossfire maar nu heb ik tijdens spellen last van vastlopers het beeld word zwart en dan komt er een raar geluid uit de luidsprekers, Daarna start de pc vanzelf opnieuw op. Iemand enig idee wat dit kan zijn ik heb er geen last van met 2 3850 in cf.
Link naar reactie
Aan men moederbord zit een molex 4 pins aansluiting voor stoom voor videokaarten,in me vorige moederbord konden 4 kaarten dus kon ik me wel voorstellen dat die aansluiting nodig was maar deze heeft maar 2 pci sloten dus kan ik die molexstekker er afhouden?? want zonder die stekker heb ik geen vastlopers.
Link naar reactie
Ik heb zelf alleen crossfire X getest met 2x Radeon HD3870X2 (Quad Crossfire) en 1x HD3870X2 + 1x HD3870 met Catalyst 8.3 drivers. Dit ging zonder veel problemen. Ik wil niet direct zegen dat het aan de drivers ligt. kan ook zijn dat er iets niet lekker is met de grafische kaart. of je voeding? wat voor voeding gebruik je nu?
Link naar reactie
750 watt thermaltake cerified for cf maar ik heb net eerst alleen men 3850 erin gedaan, toen de crysis benchmark paar keer over laten lopen liep perfect daarna dus die nieuwe 3870 er alleen in gedaan ,en die crashde binnen een minuut zal die videokaart niet goed zijn en beter naar de winkel kunnen gaan om een nieuwe te vragen??
Link naar reactie
Ben er mee langsde winkel gegaan die hebben hem gechecked en zeiden dat ie gewoon goed functioneerde. Het vreemde is dan ook dat ik de ene keer gewoon een complete benchmark kan draaien en de andere keer slaat ie vast in xp reboot de pc dan in vista zegt ie dat het beeldscherm progamma niet meer reageerde en hersteld is. Ook gaf hij wel eens in xp dit aan: signal frequency is out of range wat kan ik hier aan doen?
Link naar reactie
Ik heb nu een nieuwe 3870 gekocht maar ik heb wel iets heel raars in 3dmark05 heb ik zonder crossfire 16000 punten dus dan gebruikt ie alleen de 3870 maar als ik dan cf aanzet krijg ik in elke test minder fps en in met die boten soms zware framedrops naar 10 fps me score met cf is dan 13k:0 Terwijl 06 en 03 wel omhoog gaan met cf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...