Ga naar inhoud

Geforce 8800 GS/GT of een 9600 GT op een P5B


Aanbevolen berichten

Op dit moment is 175.16 nog steeds de beste drivers voor de 8800GTS. Welke versie heb je eigenlijk? 320 MB of 640 MB? Met de 175.16 drivers doet helaas Rivatuner het niet onder Vista. Met 175.19 wel, maar helaas zijn de performance met deze drivers IETS gedaald. Ik heb momenteel 177.79 drivers voor mijn GeForce 9800GTX alleen ik ben er niet over te spreken. Alles werkt wel alleen ik heb het gevoel dat ik minder FPS haal ik spellen. Ik raad je dus aan om bij de 175.19 drivers te blijven en met Rivatuner even de fanspeed aanpassen.
Link naar reactie
[quote:4653cc887e="Vandread"]Ook nog geen pci-e 2.0 dus dat mag allemaal zeker geen problemen opleveren. [/quote:4653cc887e] Hoe bedoel je? De GeForce 8xxx was toch al pci-e 2.0. En omdat mijn P5B moederbord pci-e 1.0a is, is dat waarschijnlijk de reden dat het logo van het BIOS tijdens het opstarten, ietwat gehavend wordt getoond. [quote:4653cc887e="Vandread"]Je zou met Rivatuner de snelheid van de fan wellicht kunnen instellen[/quote:4653cc887e] Ik heb heb zojuist Rivatuner 2.09 geïnstalleerd onder XP Service Pack 2 en Vista Service Pack 1. Maar onder beide Windows versies verschijnt na het starten van die applicatie, deze waarschuwing [quote:4653cc887e] Unsupported driver detected. Warning! Riva Tuner has not been tested with the currently installed display driver. It is strongly recommended to upgrade Riva Tuner to a new version, otherwise it may not work properly because the diver is not officially supported. [/quote:4653cc887e] Onder beide Windows versies gebruik ik versie 175.19 WHQL. En over welke optie in Riva Tuner heb je het? Ik zie wel tabblad Power user, maar die lijkt me gezien de waarschuwing, voor gevorderden. Regelt die videokaart de snelheid van de fan dan niet automatisch? [quote:4653cc887e="MirageH1992"]Welke versie heb je eigenlijk? 320 MB of 640 MB? [/quote:4653cc887e] De MSI NX8800GTS 640MB OC edition. Ik heb 'm zojuist toegevoegd in mijn onderschrift.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...