Ga naar inhoud

nieuwe tft monitor


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik wil graag een nieuwe breedbeeld tft gaan kopen gezien de ruimte kan die maximaal 20¨ zijn kheb al wat rondgekeken maar ik vraag het hier maar ff naar welke types moet ik zoal kijken en raden jullie me nog iets aan? ik game nogal weinig, dus hij hoeft geen opzienbarende prestaties te leveren bij games.
Link naar reactie
Bij weinig gamen kan je het af met een D-sub (VGA) scherm, dus dan hoeft het geen DVi scherm te zijn. De meeste schermen hebben al een reactietijd van 5ms, trager zou ik niet nemen, en de contrastratio zou ik niet lager gaan dan 700:1, hoger is natuurlijk mooier, helderheid begint zo vanaf de 250cd/m2. Ben zelf net overgestapt van een 17" tft met 450:1 / 250cd/m2 / 8ms, en heb nu de LG 22" tft met 1000:1 / 300cd/m2 / 5ms, D-sub, ik bekijk en bewerk er foto's mee en vind dit een hele vooruitgang, met gamen is het ook een stuk beter geworden. De LG L222WS heeft de volgende werkelijke afmetingen (mischien past een 22" toch wel :wink: ) breed= 50,5cm hoog incl. voet= 42,7cm en staat zo'n 16cm vanaf de muur.
Link naar reactie
[quote:320e0a1deb="DexterXL"]Bij weinig gamen kan je het af met een D-sub (VGA) scherm, dus dan hoeft het geen DVi scherm te zijn.[/quote:320e0a1deb]Huh? Met DVI heb je juist een scherper beeld bij tekst, details die bij gamen juist minder interessant zijn. Ik zou zelf trouwens de Acer P203Wd pakken (DVI kabeltje zit er zelfs al bij): http://www.4launch.nl/shop/product/036345/acer-tft-monitor-p203wd-20---dvi--zwart-zilver-
Link naar reactie
[quote:afbf1334b1="Lange Pier"]Misschien geen breedbeeld aanschaffen, de hoogte van een 20" is vergelijkbaar met die van een 17/18", mocht die laatste bestaan.[/quote:afbf1334b1] dat dacht ik ook al alleen heb ik laatst bij iemand met een breedbeeld van 19 inch gewerkt, en ik vond dat echt heerlijk, dan moet dat met 20 toch alleen maar beter zijn? maar nog iets gaat mijn geforce fx5200 kaart geen problemen met deze monitor geven ivm de resolutie enzo?
Link naar reactie
[quote:ec8eb2776e="tiemenhakvoort"]dat dacht ik ook al alleen heb ik laatst bij iemand met een breedbeeld van 19 inch gewerkt, en ik vond dat echt heerlijk, dan moet dat met 20 toch alleen maar beter zijn?[/quote:ec8eb2776e]Ja de resolutie van een 20" (1680x1050) is hoger dan bij een 19" (1440x900).
Link naar reactie
[quote:bc1a330a83="thijmen"]Hoeveel wil je er maximaal aan kwijt dan? Een 206bw is ook een goeie keus :lol: Kost zo ong 225euro[/quote:bc1a330a83] heb even wat info gezocht over deze monitor, maar ik vind het uiterlijk zo lelijk, misschien een stomme reden om deze monitor niet te nemen, maar toch het oog wil ook wat 8) :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...