Ga naar inhoud

Samsung 226BW die trilt bij met name donker kleuren


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe Samsung 226BW breedbeeld TTF gekocht maar het beeld trilt. Bij lichte kleuren is het stabiel, bij donkere kleuren lijkt het beeld te trillen. Zeg maar zoals bij een CRT als je de refresh rate te laag had ingesteld vroeger. Monitor aangesloten op een systeem met Nvidia 8800 GT videokaart en Q6600 processor, snelheid van die 2 kan dus geen issue zijn lijkt mij. Ingesteld op 1680 bij 1050 pixels, maximale refresh rate van 60 Hertz, 32 Mbit kleuren. Iemand dezelfde ervaring of een idee hoe dit op te lossen? Of moet hij gewoon terug en moet ik ee nnieuwe halen> Wie heeft een idee?
Link naar reactie
Kan de setting om handmatig het instellen van 60 hertz naar 75 mogelijk te maken niet vinden, hebben jullie deze monitor draaien op 75 hertz met een Nvidia geforce 8800 erachter? Waarom zie ik dan als max 60 hertz staan? Ik ze nergens een optie om de refresh rate hoger te kunnen zetten. Wie heeft de gouden tip?
Link naar reactie
[quote:cf28e4c24a="Rembo72"]Samsung 226BW (..) Wie heeft de gouden tip?[/quote:cf28e4c24a] Is een gewone tip ook goed? Had je het al geprobeerd met de [url=http://www.samsung.com/download/FileView.aspx?cttfileid=1229221&type=Monitor&typecode=2&subtype=LCD+Monitor&subtypecode=202&model=226BW&filetype=DR&language=]drivers[/url] van de monitor?
Link naar reactie
Ik weet niet of ik een A een S of een C heb, volgens de geleerden kun je dat ook niet meer zien tegenworodig, iemand toch een tip? Die optie rechtermuis, nvidia en create custom freq... die heb ik niet Ga zo een DVI kabel kopen, misschien helpt dat, dit is kl**te.... vergalt heel wat van mijn computerplezier, kleuren zijn soms ook flets, klopt echt iets niet dus.. Kan ik die nvidia control loa downloaden of zit die in de driverpacks van nvidia?
Link naar reactie
Set contrast and brightness to 0 - Press the « Menu » button - Press the « Source » button for 5 seconds (the second one on the right) A hidden ''Service Function'' menu will appear including Panel Info on the bottom which clearly indicates the panel’s origin and reference. [img:490dd4424d]http://www.behardware.com/medias/photos_news/00/19/IMG0019703.jpg[/img:490dd4424d] 1e=a 2e=s http://www.behardware.com/articles/667-1/samsung-226bw-a-and-s-series-the-verdict.html Staat ook iets bij over kleureninstel oplossing in de conclusie.
Link naar reactie
Monitor aansluiting is de analoge, zit via een verloop in en DVI poort. De verkoper bij de mediamarkt gaf aan dat ik maar terug moest komen, scherm onder de arm en dan testen ze hem bij de servicebalie... Ik hoop nog steeds dat dat niet nodig is en ik uitvind hoe eea te verhelpen maar t zit niet mee
Link naar reactie
Voordeel Mediamarkt is dat je de monitor weer kunt retouneren (als nodig ) Kennis bij Mediamarkt laat nog weleens tewensen over.Let wel op of ze hem digitaal of analoog testen. Maar hij moet natuurlijk zowel analoog en digitaaal goed werken.Je moet daarbij kijken met welke videokaart ze testen enz. 3 e alinia van mij slaat nergens op.-----.veel sukses
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...