Ga naar inhoud

9800 XT 3,3 of 1,5 V?


Aanbevolen berichten

hoi mijn pc werkt niet goed. dat houdt in: hij start 9/10 keer niet op, hierbij haalt hij de bios niet eens. volgens mij ligt het aan mijn videokaart (met een andere kaart boot hij altijd zonder problemen) ik heb een dell dimension 8300 met (volgens de dell-site) een AGP 1,5 V, terwijl ik hier en daar lees dat mijn videokaart (ASUS 9800 XT 256 MB) 3,3 V nodig heeft? vraag: klopt dit? vraag2: waarom start hij dan soms wel op? (volgens mij zonder prestatie verlies) vraag3: hoe krijg ik dan 3,3 V ofiets, of is dit 100% onmogelijk? groetjes, laurel.
Link naar reactie
ja, die extra molex heb ik aangesloten, maar dat is nou juist het probleem: -als ik de pc start met die extra molex kabel, gaat alleen het powerledje heel langzaam oranje knipperen (stand-by mode denkik?) -als ik die extra molex kabel loshaal en dan opstart, zegtie meteen: heb je de extra powerconnector wel aangesloten? -maar: als ik eerst de molexkabel los heb, opstart(wat dus niet lukt), de pc weer uitzet, molexkabel aansluit, en dan weer opnieuw probeer start hij meestal wel op.. heb je enig idee hoe dit zou kunnen komen? ik hoor het graag! ik sukkel namelijk al een paar maanden rond met dit hele irritante mankement.. groetjes, laurel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...