Ga naar inhoud

beeldscherm formaat probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb Vista opnieuw geinstalleerd, is in principe helemaal gelukt, echter na 10 seconden verschijnt er een vierkant in beeld met de melding not optimised format met een advies erbij. Voor ik kan reageren wordt het beeld zwart en blijft alleen het vierkant met de melding bewegen en reageert de computer nergens meer op. Wat moet ik dan doen?
Link naar reactie
hallo, Ik heb zojuist alled rivers verwijderd met de driver cleaNER, NU BLIJFT IN IEDER GEVAL DE FOUTMELDING OVER HET FORMAAT achterwege. Als ik scroll gaat het beeld niet helemaal vloiend maar ook niet echt schiokkend op en neer. betkent dit dat ik nog wel een driver moet ophalen? Tevens het volgende: de realtek HD audiomanager lijkt helemaal in orde, hij signaleert dat ik de luidsprekers aansluit ed. toch rkijg ik geen geluid. Ik heb een oud setje luidsprekers, zijn die uberhaupt wel geschikt?
Link naar reactie
Ik heb weer opnieuw verwijder met de driver cleaner en alles geinstalleerd, krijg nu dus weer hetzelfde blokje wat aangeeft dat ik een hoger resolutie en verversinggraagd moet instellen, hogere resolutie lukt me wel maar bij verversingmogelijkheid staat alleen iets als : hardwaremogelijkheid gebruiken, de staatjes van 60 of 75 Hz of zoiets zie ik helemaal niet. De monitor is een Samsung 710 V. Op de site van Samsung zie ik alleen maar software en drivers voor XP, niet voor Vista, hoe los ik dit nu op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...