Ga naar inhoud

Sapphire HD2900GT


Aanbevolen berichten

Ik heb een klein vraagje, Bij Mycom hebben ze de Sapphire HD2900GT in de aanbieding voor 100 eurie. Is dit wat? Ook voor deze prijs? En waarmee zou ik deze videokaart kunnen vergelijken, met een 8600GTS van Nvidia, of bijvoorbeeld de nieuwe HD3850 van AMD? Ik heb nu een 6600LE van Nvidia, dus waarschijnlijk ga ik er wel op vooruit. Of hebben jullie misschien nog andere iedeen? Mijn max prijs is echt ongeveer rond de 100 euro.
Link naar reactie
En zo'n HD2900GT trekt veel meer stroom dan zo'n HD3850. Verschillen HD2900GT t.o.v. HD2900Pro: - 256MB GDDR3 i.p.v. 512MB; - 240 stream processors i.p.v. 320; - 256-bit memory bus i.p.v. 512-bit. Al met al dus niet zo'n geweldige aanbieding. Maar de koeler die erop zit is wel cool. :wink: http://www.mycom.nl/Products/View/Sapphire_ATI_HD2900GT,256MB/166262.aspx
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op de site van mycom is hij nog steeds €100,-. Een 3850 is niet echt intresant bij de Mycom want je kan voor die prijs ook een 3870 halen. Ik zou nog steeds een 3850 halen, die koeler die op de 2900gt zit heb ik ook en die hoor ik overal bovenuit. Bovendien is hij ook nog sneller. \ Je kan met allebei TDU spelen, maar met de 3850 kan je alles hoger zetten of je hebt meer frames. Ik zou ook eens kijken voor een 3870, die is 20 euro duurder dan een 3850.
Link naar reactie
Ja maar ik loop zelf folders en daar stond ie al in voor 80 vanaf vandaag :P Verder is 115 + Verzendkosten me eigenlijk iets te duur. Dat scheelt dan toch weer ongeveer 40 euro... Maarre zou het dus een erge miskoop zijn voor 80euro? Want de Meeste 1950Pro's zijn nog duurder terwijl deze toch in ongeveer de zelfde prestatieklasse valt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...