Ga naar inhoud

Geen beeld, stopfout of reboot...


Aanbevolen berichten

Het kopen van een nieuw moederbord en nogmaals een nieuwe videokaart, lijkt me wat voorbarig. Had je de door Lange Pier voorgestelde chipset drivers weel geïnstalleerd voordat je de video drivers installeerde? Anders zou je deze video drivers eerst moeten verwijderen via Configuratiescherm > Software. Verwijder de video drivers eventueel in veilige modus. En in veilige modus napoetsen met [url=http://www.guru3d.com/index.php?page=driversweeper]Driver Sweeper.[/url] [quote:d46a27b7da="sjony123"]0x1000007e[/quote:d46a27b7da] Had je al je niet noodzakelijk randapparatuur wel uitgeplugd, voordat je Windows XP probeerde te installeren. Zodat alleen je muis en toetsenbord ingeplugd blijven. Als dat alles niet werkt. Zou je om te checken of je hardware nog wel goed is, Windows Vista opnieuw kunnen installeren?
Link naar reactie
Heb die drivers weer verwijderd, gereboot, chipsetdrivers geinstalleerd, gereboot, videokaart drivers installeren: hij reboot vanzelf al zonder ze te installeren... :( En heb verder weinig randapparatuur eraan zitten. En gisteren had ik Vista al weer opnieuw geinstalleerd en alles doet het daar ook goed, behalve die videokaart. Ik kan ze daar wel installeren zonder reboot, maar bij het opstarten geeft ie dan een stopfout. Maar ik heb bij het opstarten ook allemaal strepen door het beeld...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...