Ga naar inhoud

Team Fortress 2 hapert regelmatig op Low, Medium, en High.


Aanbevolen berichten

Mijn laptop specificaties: [quote:d101c3d704] [b:d101c3d704]Manufacturer:[/b:d101c3d704] Acer Aspire 7520G [b:d101c3d704]Processor:[/b:d101c3d704] AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-56, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~1.8GHz [b:d101c3d704]Memory:[/b:d101c3d704] 2046MB RAM [b:d101c3d704]Hard Drive:[/b:d101c3d704] 160 GB [b:d101c3d704]Video Card:[/b:d101c3d704] NVIDIA GeForce 8400M G [b:d101c3d704]Monitor:[/b:d101c3d704] 17 inch Crystalbright LCD [b:d101c3d704]Sound Card:[/b:d101c3d704] Realtek HD Audio output [b:d101c3d704]Keyboard:[/b:d101c3d704] USB-hoofdhub [b:d101c3d704]Mouse:[/b:d101c3d704] USB-hoofdhub [b:d101c3d704]Operating System:[/b:d101c3d704] Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) [/quote:d101c3d704] Sinds ik XP op mijn laptop heb zitten(Daarvoor zat Vista erop) gaat mijn fps regelmatig sterk omlaag(Het wisselt van de 30 naar 6) en dan moet ik even wachten om verder te kunnen spelen, omdat het zo erg vertraagd word. Het maakt dan niet uit in welke settings het spel speel. En toen ik Vista er nog op had zitten speelde ik op high settings met een resolutie van 1024x768! Nou komt het waarschijnlijk omdat de drivers van de mijn video kaart niet up to date zijn. De versie van mijn video kaart is [b:d101c3d704]101.45[/b:d101c3d704]! En mijn Videokaart is niet dezelfde als op een desktop computer en dus kan ik niet nieuwe drivers zo even downloaden van www.nvidia.com En toen ik Nvidia.com liet scannen wat voor versie en drivers ik nodig had. Zeiden ze dat ik de drivers van www.acer.com moet downloaden. Omdat ik zoals ik al eerder zei er speciale drivers nodig zijn voor een laptop video kaart. Maar ik kan alleen Windows Vista drivers vinden op hun site. En daar heb ik natuurlijk niks aan omdat ik Windows XP heb. Weet iemand hier wat ik moet doen? of waar ik nieuwe drivers kan downloaden? Of ligt dit aan iets totaal anders?
Link naar reactie
je kan even kijken of de Omegadrivers wel al werken. Als het goed is komt er binnenkort ook weer laptopondersteuning voor deze drivers (als het er al niet is) http://www.omegadrivers.net/ Edit: zo te zien nog even geduld, in de volgende release worden laptops weer ondersteund. Verder zou ik ook niet direct weten waar je ze vandaan kan halen als Acer ze zelf niet aanbied.
Link naar reactie
[quote:8f7b9885b5="Vandread"]Kijk hier eens: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=16345 Check de quickstart guide en zet de verse driver erop.[/quote:8f7b9885b5] Ik heb die nieuwe drivers geinstalleerd en het maakt geen verschil! Nou heb ik in de console van Teamfortress 2 een command ingetypt. Die de FPS, Ping, en nog veel meer laat zien. Nou denk ik dat het niet aan de drivers van me videokaart liggen maar aan iets van mijn verbinding. Want regelmatig sprong mijn ping naar 70 of hoger(100,200) en mijn fps ging dan ook gelijk sterk omlaag. Ik heb broadband ADSL van orange! Hoe kan het dat mijn ping dan zo heen en weer gaat? Ik download nooit wat als ik online ga spelen.
Link naar reactie
oke dan, dat is een heel ander probleem! Je had niet gezegd dat het online was :wink: (ik ken het spel ook niet) Maar vaak kan je aan je ping niet zo heel veel doen. Wat je wel kan proberen is of je een andere server kan selecteren die een lagere ping heeft. Hoeft natuurlijk niet perse aan jouw kant te liggen het probleem. Als het wel aan jouw kant ligt, tja dan heb je een probleem want daar valt weinig aan te doen, klagen bij Orange heeft geen zin. Ik neem aan dat je niet draadloos zit te gamen? Indien dat wel het geval is dan moet je toch echt een netwerkkabel gebruiken.
Link naar reactie
[quote:f25039ff34="arjant2"]oke dan, dat is een heel ander probleem! Je had niet gezegd dat het online was :wink: (ik ken het spel ook niet) Maar vaak kan je aan je ping niet zo heel veel doen. Wat je wel kan proberen is of je een andere server kan selecteren die een lagere ping heeft. Hoeft natuurlijk niet perse aan jouw kant te liggen het probleem. Als het wel aan jouw kant ligt, tja dan heb je een probleem want daar valt weinig aan te doen, klagen bij Orange heeft geen zin. Ik neem aan dat je niet draadloos zit te gamen? Indien dat wel het geval is dan moet je toch echt een netwerkkabel gebruiken.[/quote:f25039ff34] Ik maak gebruik van een netwerk kabel! [quote:f25039ff34="Vandread"]Heb je dat ook bij andere online spellen? Probeer eens andere servers? (op bepaalde UK servers had ik ook zware ping spikes met TF2)[/quote:f25039ff34] Ik heb hier geen last bij andere spellen, en ik heb het ook op Nederlandse servers, maar dan heel weinig. Trouwens ik zat te kijken in Apparaatbeheer, en ik zag dat netwerk word geregeld door [b:f25039ff34]Nvidia Nforce Networking Controller #2[/b:f25039ff34] Zou dit iets met mijn ping te maken kunnen hebben?
Link naar reactie
[quote:c4695b1ce1="stee0036"]gaat dit topic over je ping of over je frames per seconde?[/quote:c4695b1ce1] Beide! [quote:c4695b1ce1="Vandread"]Zorg eens dat console aanstaat en type in console: -dxlevel 70 of -dxlevel 80 Dan word het ook wat lelijker maar ik ben benieuwd of je problemen dan over zijn, vraag ook eens op de specifieke servers of meer mensen er last van hebben. Zoek anders de GoT tf2 servers eens op die zijn vrij stabiel.[/quote:c4695b1ce1] Hij zegt dat hij die -dxlevel niet herkent! En ik zie die Got tf2 servers niet in mijn lijst staan. Maar ik denk niet dat het aan de servers ligt. Want ik speel op servers waar ik eerst nooit problemen mee had! Ik denk dat er software matig toch iets niet goed is op mijn laptop. EDIT: Ik heb nog eens andere source engine based games(Half-life 2, Garry's Mod, etc) gespeelt. En ook daar is de fps niet geweldig! Nou weet ik eigenlijk wel zeker dat er iets niet goed is aan de drivers van me videokaart! Want met de drivers die ik had in Vista had ik hier geen enkel probleem mee!
Link naar reactie
[quote:19da8ddbf1="NoepZor"]HL2 en CS Source zijn een stuk lichter dan TF2, welke veel betere models en textures heeft. Verwacht dus geen wonder FPS.[/quote:19da8ddbf1] Ja maar als u iets beter had gelezen had u geweten dat ik hier eerst nooit problemen mee had en dat ik source based games altijd vloeiend speelde met high settings. En het verschil is dus dat de Vista drivers voor mijn video kaart toch beter zijn. Maarja die draaien natuurlijk niet(Als ze dan wel draaien is dat niet vloeiend) op Windows XP! >_>
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...