Ga naar inhoud

nieuwe videokaart.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wou graag een nieuwe videokaart in mijn PC stoppen, niet echt high end maar gewoon om games like 2Moons, WoW en CS:S en misschien CoD4 op low een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien. Ik zat te denken aan deze kaart: http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=28002 Verdere specs: 1gig ram AMD Athlon 4200+ (2x 2.2ghz) 6150 le, een onboard dus moederbord: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00757531&dlc=en&lc=en&cc=us
Link naar reactie
Ik weet niet precies wat je te besteden hebt, maar als ik jou was zou ik voor wat beters gaan. Call of duty 4 op low spelen is zonde lijkt me voor zo'n game. Als ik jou was zou ik gaan voor een x1950 pro. Deze kan je volgens mij al kopen voor een bedrag onder de € 100. Je kan ook overwegen er nog 1 gb bij te prikken. Hier hebben games als COD4 best baat bij. Je kan ook nog gaan voor een HD3850. Deze is beter als de x1950 pro. Deze kost zo rond de € 150. Hiermee kan je aardig wat games op max draaien.
Link naar reactie
Maar nu had ik nog een vraag, ik ben neit echt ervaren met pc's. Dus is het moeilijk om een videokaart er zelf in te zetten of is het maar een questie van inprikken en klaar? EDIT: moet ik hem dan in dat zwarte ding bij de PCI sloten duwen of wat ? [img:697863e059]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/c00757541.jpg[/img:697863e059]
Link naar reactie
[quote:6036f78878="victoryo"]Het is heel makkelijk. Je schroeft die ouwe los(als die er in zit) en trekt hem er uit. Dan steek je die er in en waarschijnlijk kan je hem dan nog even aan je kast vast schroeven voor stevigheid. Dan installeer je de drivers en klaar! :lol: Hij moet inderdaad in het zwarte slot :lol:[/quote:6036f78878]Daar zit er geen in, ik heb onboard, moet ik die dan eerst uitschakelen ofzo?
Link naar reactie
[quote:29cefe6762="MirageH1992"]Open schroeven die handel. Op die site staat minimaal een 300Watt voeding en dat zul je denk ik wel hebben. Misschien dat je nog wat extra euro's te besteden hebt voor wat extra geheugen?[/quote:29cefe6762]Ja heb ik moet zeker met dit geheugen en processor :P. Maar op dat moederbord zit ook nog zo'n ventilatortje. EDIT: Dat geheugen laat ik maar zitten, over paar maanden word ik 15 en dan mag ik een eigen PC. Met GeForce 9 series enzo denk ik :D. EDIT: als je naar die dingen van de videokaart kijkt waar je dat mee moet aansluiten en dat PCI-e slot lijkt het net of dat nooit past? :/
Link naar reactie
[quote:3c06f18134]Maar op dat moederbord zit ook nog zo'n ventilatortje.[/quote:3c06f18134]' Haha dat maakt niets uit. [quote:3c06f18134]EDIT: Dat geheugen laat ik maar zitten, over paar maanden word ik 15 en dan mag ik een eigen PC. Met GeForce 9 series enzo denk ik :D.[/quote:3c06f18134] Tja voor 22 euro heb je toch een leuke kaart. Heb je alvast iets om nu te gamen. Dan kun je over die paar maanden wel een geheel nieuwe PC kopen. [quote:3c06f18134]EDIT: als je naar die dingen van de videokaart kijkt waar je dat mee moet aansluiten en dat PCI-e slot lijkt het net of dat nooit past? :/[/quote:3c06f18134] PCI-e is PCI-e. Het enige probleem is misschiend at de kaart lang is en dat je hardeschijf misschien wat omlaag moet als die er precies achter zou zitten, maar zolang je een gewone PC kast hebt (niet zo'n mini geval) dan moet het lukken.
Link naar reactie
[quote:1099c42ae8="MirageH1992"][quote:1099c42ae8]Maar op dat moederbord zit ook nog zo'n ventilatortje.[/quote:1099c42ae8]' Haha dat maakt niets uit. [quote:1099c42ae8]EDIT: Dat geheugen laat ik maar zitten, over paar maanden word ik 15 en dan mag ik een eigen PC. Met GeForce 9 series enzo denk ik :D.[/quote:1099c42ae8] Tja voor 22 euro heb je toch een leuke kaart. Heb je alvast iets om nu te gamen. Dan kun je over die paar maanden wel een geheel nieuwe PC kopen. [quote:1099c42ae8]EDIT: als je naar die dingen van de videokaart kijkt waar je dat mee moet aansluiten en dat PCI-e slot lijkt het net of dat nooit past? :/[/quote:1099c42ae8] PCI-e is PCI-e. Het enige probleem is misschiend at de kaart lang is en dat je hardeschijf misschien wat omlaag moet als die er precies achter zou zitten, maar zolang je een gewone PC kast hebt (niet zo'n mini geval) dan moet het lukken.[/quote:1099c42ae8]Ja, gewone HP Pavilion kast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...