Ga naar inhoud

vage kleuren (wit=beige) HELP


Aanbevolen berichten

hey ik heb vista, maar als ik een foto open dan opent mijn computer het met 'windows fotogalerie' maar ik heb sinds kort dat mij achter grond van die fotog. er nogal gay uitziet . :') kijk zelf maar : [url=http://img410.imageshack.us/my.php?image=sdsddp9.jpg]..klik[/url] nou kwam ik er later achter dat ik dit probleem ook bij andere dingen heb , onder andere : photoshop. als ik een foto heb en ik maak hem zwart wit dan is het niet helemaal zwart wit er zit een soort beige huidskleur achter die je wel duidelijk ziet. en het rare is ook nog dat ik wel gewoon wit op mijn monitor heb (bijv bij chatten dan is die achtergrond wel echt gewoon wit wit) maar ik heb het alleen bij enkele dingen. nou heb ik op een ander forum al hetzelfde gevraagd maar die kwamen er niet helemaal uit. er kwam wel een iemand naar mij toen en zei : "Ohja,, heb 't gevonden.. (Vista...) Start>typ je: Kleurbeheer>enter dan moet je een ander profiel selecteren ipv de samsung profielen en deze verwijderen." vraag 1 : hoe moet ik een andere kleuren profiel downloaden/instaleren/selecteren? vraag 2 : werkt dit wel ? vraag 3 : als antwoord voor vraag 2 nee is : WAT dan wel ;) please help mij ! alvast bedankt ! alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...