Ga naar inhoud

Asus AH2600PRO/HTDP (AGP)


Aanbevolen berichten

Onderaan staan mijn huidige pc-specificaties vermeld. Eigenlijk doet mijn pc het nog aardig, al wil ik afentoe wel een leuke game kunnen spelen zoals COD4. COD4 spelen met mijn X1650 (niet PRO) gaat goed. al zal ik een hoop details niet kunnen zien omdat deze kaart domweg tekort komt. Nu zag ik de AH2600PRO/HTDP van Asus bij Alternate voor slechts € 89,00. Dit is een Directx10 kaart. Directx10 wordt niet onder W-XP ondersteund, maar ik heb een dualbootsysteem met W-V waarop ik ook wel eens wat wil uitproberen. Is deze upgrade weggegooid geld of toch nog de moeite waard? Zal mijn voeding het wel trekken? Hoe komt het dat de X1950 PRO duurder is? Graag jullie advies. NB Mijn portemonnee laat momenteel geen aanschaf van een nieuwe pc toe wegens aanschaf van een nieuwe cv-ketel. Die nieuwe pc zal nog wel een dik jaar op zich moeten laten wachten, ben ik bang voor. :cry:
Link naar reactie
Je moet die videokaart niet kopen; het is logisch dat de X1950Pro duurder is, want hij is ook sneller. ////\\\\ De enige kaart in het AGP-segment die ik zou aanraden, voor jouw budget, is de 7600GT. Hij is sneller dan de HD2600Pro, en kost net zoveel, ik zou niets duurders kopen, omdat AGP aan het uitsterven is.
Link naar reactie
[quote:0d11937024="Mac"]Zal mijn voeding het wel trekken?[/quote:0d11937024]Die Prescott P4 is wel een energie zuiper maar met een Zalman voeding van redelijke kwaliteit gaat het mss nog.[quote:0d11937024="Mac"]Hoe komt het dat de X1950 PRO duurder is?[/quote:0d11937024]De X1950 Pro is sneller dan de HD2600 Pro, bij de 2600 Pro kun je waarschijnlijk nooit gebruikmaken van de DX10 features omdat hij daar te langzaam voor is.[quote:0d11937024="citomaster"]Hij is sneller dan de HD2600Pro, en kost net zoveel, ik zou niets duurders kopen, omdat AGP aan het uitsterven is.[/quote:0d11937024]Er komt wss nog een HD3xxx AGP kaart aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...