Ga naar inhoud

Normale Temps EN8800GT TOP ?


Aanbevolen berichten

Hallo ! Ik vroeg mij af wat de normale temperaturen zijn voor een EN8800GT TOP ? Het is een standaard geoverclockte kaart (Engine 700Mhz Shader 1750 Mhz Memory 2000 Mhz). Ik heb net maar een casefannetje erbij gezet, want de kaart was op load op 80 Graden en idle op 76 :o Nu is ie idle op 57 Graden. Load heb ik nog niet geprobeert, wil eerst weten wat een normale temperatuur is (Fan speed staat op AUTO, Smartdoctor van Asus zegt "Your VGA Card is OK" ) Bvd
Link naar reactie
[quote:9c0198681f="Red Dragon"]temps van 70 a 80 graden onder Load bij een 8800GT zijn helemaal niet raar hoor. De passief gekoelde GeForce 8800GT van Sparkle haalt onder full load temps over de 110 graden zonder vastlopers. 70 a 80 graden is dus niet iets om druk te maken.[/quote:9c0198681f] Bedankt voor de geruststelling Red Dragon ! Was toch een beetje bang dat ik mn kaartje aan het grillen was :D Offtopic: Ben op het moment een 6600GT aan het overclocken, ik zal zodra ik een max stabiele overclock gevonden heb, in je sticky topic posten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...