Ga naar inhoud

videokaart ??? help !!!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal en gelukkig nieuwjaar toegewenst!!! Kzou graag een nieuwe videokaart op willen zette: 1) Sapphire ATI 2600XT,256MB TV-out,2xDVI-I,PCIe,DDR4,HDMI) of 2) Sapphire ATI HD2900GT 256MB bulk (DDR3/DVI(2)/HDTV) of welke jullie me aanrade maar zou men pc dit wel aankunne en zou die wel lekker draaien? of moet ik voeding aanpasse?? dit is allemaal nieuw voor mij en kzou het graag apreciëren als jullie me zoude helpe :) mvg mijn pc is niet zo nieuw: Intel Pentium 4 model 530 (3.2 Ghz) 1536 DDR RAM hier vind je alles over mn pc: [code:1:45e0131335]http://support.packardbell.com/benl/item/index.php?pn=PB13107656&g=1400[/code:1:45e0131335]
Link naar reactie
Je MOET geen vista draaien om die kaarten te draaien, ben al aan me 2e DX10 kaart bezig zonder dat die ooit maar onder Vista hebben gedraaid, doen het heerlijk onder XP ;) Bij lichtere kaarten kan je zelfs zeggen dat Vista een nadeel is wat betreft DX10 draaien. Is de voeding een standaard ATX voeding? En is de kaart bedoeld om te gamen?
Link naar reactie
[quote:59c3473804="Vandread"]Je MOET geen vista draaien om die kaarten te draaien, ben al aan me 2e DX10 kaart bezig zonder dat die ooit maar onder Vista hebben gedraaid, doen het heerlijk onder XP ;) Bij lichtere kaarten kan je zelfs zeggen dat Vista een nadeel is wat betreft DX10 draaien. Is de voeding een standaard ATX voeding? En is de kaart bedoeld om te gamen?[/quote:59c3473804] kdenk dat mn voeding 250 watt is maar bn niet zeker!! voeding is standaard atx en kaart is bedoeld om soms te game ja :)
Link naar reactie
[quote:b33fd6f640="ArneLH"]Dan zal het wel een merkloze voeding zijn en die zal die kaart zeker niet trekken.[/quote:b33fd6f640] ben je daar zeker van??? en wat als ik het volgende zou kope?? zou dat op mn pc passe en werke? 1) ATX Voeding 450W (PIV+AMD) 12mm fan w/sata of 2) Silver Power voeding ATX, 400W PFC welk is beter ?? wat is julie suggestie? ... mvg
Link naar reactie
aangezien je maar af en toe speeld zou ik een 7900 GS of 2600 xt [color=red:26c421c06f]DDR 3[/color:26c421c06f] (DDR 4 is echt veel te overdreven voor dat kaartje en levert amper meer performance als DDR 3) en een Spire of huntkey of coolermaster antec voeding van minimaal 400 watt en 16 ampere op 12 volt lijn ,dan ben je bij elkaar denk ongeveer 130 euro kwijt. veel meer zou ik niet uitgeven aan je pc want dat houd je processor niet meer bij. HKC schijne ook goede voedingen te hebben dit is ook wel een mooie voor zijn prijs http://www.azerty.nl/producten/product_detail/52/53589/usp-5580.html
Link naar reactie
ja hij vroeg zelf om een 2600 XT, ik zou je ook een 7900 GS aanbevelen ik heb er zelf ook een gehad 3 weekjes geleden en een hd 3850 is denk ik een net iets botleneck voor zijn processor. je kan alles er nog op makkelijk medium/high mee spelen behalve Crysis. cker met die aanbieding van azerty is et een prachtkaart voor een prachtprijs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...