Ga naar inhoud

3 of 4 videokaarten


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag maar es 2 3850jes gekocht en ze bevallen me goed dus wil ik maandag maar een moederbord voor 4 videokaarten halen en alvast een 3e kaart erbij doen kan ik gewoon met 3kaarten werken in crossfire totdat ik de 4e er ook bij haal? En gaat mijn voeding dit trekken??,, hij levert 60a ook heb ik maar 2 pci stroomstekkers is het mogelijk om gewoon een verloop pci stekker op een stroomstekker te doen ??
Link naar reactie
Waarom zou je 4 kaarten in crossfire willen doen? Ik snap hier nooit het nut van. Of je moet van je geld af willen, maar dan weet ik een beter idee :lol: Nee maar nu weer even serieus, hoeveel Watt heeft je voeding? Ik denk dat er wel minimaal een Wattje of 750 gewenst is. van die verloop stekkertjes kan iig wel, maar dan geld: 2 molex is 1 pciExpress stekker als ik me niet vergis. Zo'n voeding zou nog het beste zijn denk ik [url]http://tweakers.net/pricewatch/148774/Cooler-Master-Real-Power-Pro-850W-(ATX-12V-V-2.2)-prijzen.html[/url]
Link naar reactie
[quote:b16d1b1625="Rikbergen"]2x 8800GT ? is nog beter toch , ik heb geen verstand van SLI hoor mis dat het helemaal niet kan hor idk maar ja ga dan gelijk hiervoor ,[/quote:b16d1b1625] Er is inmiddels een nieuwe soort 8800GTS uit de G92 met 512MB aan geheugen. Deze is nog weer een stukje sneller dan de huidige 8800GT en 8800GTS. [url]http://www.azerty.nl/producten/product_detail/160/62388/nx8800gts-t2d512e-oc.html[/url]
Link naar reactie
Geld is geen probleem :) Maar ikw eet ckewr als ik maandag die 4 kaarten erin heb dat ik unbeateble ben met 3dmark03:) Maar dus me voeding moet het wel kunnen trekken 4 kaarten? Met die nvidias zit ik toch vast op 2 kaarten die 8800gt enzo en ben er van overtuigd dat die 4 kaarten echt wel dikke performance hebben als ik zie hoe 2 het doen in men systeem.
Link naar reactie
Ik heb een k9a2 platinumk duzzuuh... Ik kan men crossfire niet enablen met drie kaarten iemand enig idee wat dit kan zijn hoe de connectors moeten??:( Ik kan het nu wel enablen maar ik heb last dat het beeldscherm gaat golfen laat maar zeggen wat kan dit zijn De golfen in beeld zijn weg maar ik heb echt artifacts in 3dmark ook in systeem heeft i eeen paas onbekende apparate iemand die weet ik hoe die corssfire stekkers moeten of mis ik een pci driver voor mobo ofzo= Met 2 in crossfire werkt ie wel goed 49k in 2003 Dus het kan gewoon niet met 3 kaarten ofzo ik had ook het gevoel toen ik de 3e eruit haalde dat ie stuk warmer was [color=red:7f80c418ef]//edited 4 posts in 1 /V[/color:7f80c418ef]
Link naar reactie
Ik heb 2 vragen ik heb nou 1 kaart in 1e slot en 1 in de 3e slot dan lopen ze beide op 16x als ik nu die 3e kaart in het 2 slot doe kan ik die dan met de eerste kaart verbinden of hoe werkt dat. Als ik maar 2 kaarten gebruik moet je dan 2 connectors gebruiken beide connector van de kaart laat maar zeggen of voeldoet 1 connector?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...