Ga naar inhoud

geforce 7650 GS


Aanbevolen berichten

Beste, ik heb in juli mijn huidige pc gekocht. Zaterdag wil ik hem opstarten en net voordat windows vista opstart krijg ik een blauw scherm en start hij opnieuw op. Dit is meerdere keren gebeurd en daarna krijg ik de mogelijkheid om windows in veilige modus op te starten. dit lukt drivers van de videokaart gedownload en geinstalleerd. Opnieuw opgestart en wat denk je... krijg een zwart scherm voor dat windows opstart en werkt dus nog niet.. tips? daarnaast ben ik op zoek naar de drivers voor de samsung syncmaster 205BW. op de site van samsung staan ze maar die doen het niet.... pc: amd athlon 64x2 4200 1024 intern windows vista home premium videokaart Nvidia Geforce 7650 GS dank voor jullie hulp.
Link naar reactie
Disable automatic restart on system failure Disable Driver Signature Enforcment Via F8 kun je die ook kiezen en bij een videodriverprobleem. Enable low-resolution video (640x480) Overigens heeft een TFT geen drivers, alleen een info file voor de herkenning van het scherm en die staat op de bijgeleverde cd. http://downloadcenter.samsung.com/content/DR/200703/20070321100734078_SM205BW.exe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...