Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Door een fijne verzending van TNT,die zowat mijn hele computer naar de kl*te had kunnen helpen,zit ik met de volgende vraag. Heb 6400+ cpu/msi k9A2 mobo. Had hierop een 3870 kaart,die dus stuk is. Lang op zitten wachten,nu niet meer op voorraad(levertijd onbekend) Zit dus zonder kaart,in mijn nieuwe systeem. Is de 8800gt een alternatief,of kan ik het beter bij Ati houden. Mobo ondersteund crossfire,maar kan je dan ook de 8800 eventueel in sli zetten? Dacht eigenlijk altijd dat intel met nvidia,en amd met ati,de ideale combinaties zijn. Maar is dat nou echt zo? Dus wachten,of voor de 8800gt gaan(die dus wel op voorraad is)
Link naar reactie
Balen zeg :( Op een crossfire moederbord kan je GEEN SLI (2x Nvidia) draaien; Dus alleen crossfire. De 8800 GT is ook een leuke kaart, kan je dus ook nemen! Dit hangt er eigelijk alleen van af of je in de toekomst van plan bent Crossfire te draaien met 2 HD3870. Zo ja: Neem een HD3870. Nee? Kies de 8800GT. Dat zijn de beste opties :) Dat van Intel & Nvidia en AMD & Ati slaat niet echt ergens op. AMD heeft Ati wel overgenomen, maar dat betekent verder weinig... Nvidia kaartjes werken net zo goed :)
Link naar reactie
Dit is zeker enorm balen,de cpu zat zelf geeneens lekker meer in zijn socket.Koeler lag te rusten op de video-kaart.Voor de rest denk ik dat de schade meevalt,maar dit kan ik nog niet testen. Afijn,ik denk dat ik dan voor de 8800gt ga,want ik heb geen zin om weken te wachten.Ga toch waarschijnlijk niet voor 2 kaarten,nu het geld niet voor,en later is het eigenlijk zonde van het geld(vanwege nieuwere,betere type). Wist het ergens ook wel,maar tis altijd lekker om bevestiging te krijgen. Bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...