Ga naar inhoud

Duel screen.... maar hoe?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb pas geleden een samsung syncmaster 22 inch tft gekocht. Nu heb ik nog een 19 inch flatscreen tft die ik kraag als 2e monitor wil instaleren. aan mijn CRT zit alleen een vga kabel. Maar als ik mijn syncmaster in die andere ingang (dvi ofzo?) stop krijg ik helemaal geen beeld. Moet ik die dvi eerst activeren ofzo? Ik wil natuurlijk mijn nieuwe syncmaster natuurlijk als main/linker monitor hebben. Alvast badankt!
Link naar reactie
ik heb dit probleem ook ik krijg wel op allebei de schermen beeld maar OF het is op allebei hetzelfde beeld (clone) OF het beeld is gesplitst (horizontaal of vertikaal (span)) maar ik kan bijvoorbeeld niet op het ene scherm ( Samsung SyncMaster 226BW) alleen een spel (world of warcraft) spelen en op het andere scherm (Philips 190v) zou ik dan graag het bureaublad willen, met bijvoorbeeld internet/msn ik heb een Nvidia XFX 8800GTS als vdokaart hieronder het setup scherm hoe ik het kan kiezen: [img:9034ce0a6a]http://members.chello.nl/thj.tenthije/splitscreen.JPG[/img:9034ce0a6a] Als ik "gewoon" RMB op bureaublad doe en dan eigenschappen krijg ik maar 1 scherm te zien ( samsung) en kan ik geen twee schermen kiezen of iets dergelijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...