Ga naar inhoud

Geen beeld 3870


Aanbevolen berichten

Goede dag 1 ieder. Ik verzoek wat hulp om het volgende, ik heb namelijk gisteren een sapphire hd 3870 gekocht als upgrade wat gevolgd gaat worden door meer zaken als cpu etc. Geeen geduld hebbende heb ik hem geinstalleerd op het hieronder vermelde systeem. Driversweeper etc. gebruikt en nu de kaart in het systeem zit krijg ik geen beeld. Doe ik mijn andere kaart er weer in dan wel, mijn vermoeden is is dat mijn Hiper het niet trekt qua amp, in de manual staat 30A voor dat ding en mijn voeding moet dat toch trekken met zijn 32A. [url]http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4b580.html[/url] Enig idee of ik op de goede weg zit ? ik word er een beetje gek van. Uiteraard is de rest van mijn systeem nu de bottleneck voor het presteren van de kaart. Systeem zelf draait, kaart draait dus alleen geen beeld.
Link naar reactie
Probeer eens met een basis systeem op te starten: CPU/Mem/mainboard/voeding + vga kaart Krijg je dan wel beeld? (wellicht even een bios resetje doen) Wanneer die dan niet werkt, proberen of je hem bij iemand anders kan testen, is dat ook geen succes, eens contact opnemen met de shop? Doe ie het wel, langzaam componenten toe voegen tot de boel niet meer werkt... dan weet je ongeveer waar het conflict kan zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...