Ga naar inhoud

video kaartje


Aanbevolen berichten

Het videogeheugen zegt in principe niks over de snelheid van de kaart. Het gaat om de coreclcok en de memclock. Hoe hoger die zijn hoe beter. Je hebt pas meer geheugen nodig als je op grotere schermen gaat spelen. Daarom vind ik het grote onzin dat er al laptops worden aangeboden met een 15,4" scherm en 868mb videogeheugen. Het vreet gewoon geheugen dat anders je ram zou zijn en je hebt er niks aan op zon schermpje Ga dus voor de 7600, die is sneller, ook al heeft hij minder geheugen
Link naar reactie
[quote:c1d731ef97="citomaster"]Die 384mb geheugen komt van een techniek genaamd Turbocache, dit hebben bijna alle budget kaarten van Nvidia. Maar ze zijn beiden niet goed om mee te gamen, dat je het even weet.[/quote:c1d731ef97]Een 7600Go is best mee te gamen hoor. NAtuurlijk niet op hoogste setttings, maar zo zit ik momenteel op mijn laptop lekker fifa07 te spelen. Werkt prima op high, dus andere spellen draaien ook echt wel. LOTR BFME2 speel ik er ook op. (15,4 inch scherm) Maar goed, wil je een wat snellere kaart om ook COD4 enzo goed op te spelen, dan moet je kijken naar een 8600GT. Hou er dan wel rekening mee dat je wel al bij wat duurdere laptops uit gaat komen. Wat is je budget?
Link naar reactie
heey ik ga toch voor de acer aspire 7720G deze presteerd beter dan de toshiba die ik eerst wou namenlijk: Windows Vista® Home Premium, Intel® Core™2 Duo processor T7500 (2.2GHz/ FSB: 800MHz/4MB L2), Works 8.5 + Office Home & Student 2007 Trial (60 days), 17TFT WXGA+ CrystalBrite, 2048MB DDR II RAM (2x 1024), 2x 160GB = 320GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Double Layer, 6-cell LiIon, 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11a/b/g/n, Bluetooth, NVIDIA® GeForce® 8400M-GS 256MB/1280MB TC, 0.3MP CrystalEye, 5-in-1 card reader, Gemstone A die videokaart lijkt me redelijk geschikt toch? en wat is dat gemstone A? :P okee 4 is teveel maar 3 kan toch? schiet ik er veel mee op als ik er 3 van maak? zo ja/nee waarom?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...