Ga naar inhoud

DX10 kaart onder XP?


Aanbevolen berichten

[quote:490775e214="muppets4"]Maar er zitten wel weer voordelen aan.....iets sneller en voor mij zelf ook een item: hij gebruikt maar 1 slot. De 3870 is zeker interessant, maar heeft wel weer een PCI slot dat opgeofferd moet worden.[/quote:490775e214] Dat voordeel heb ik niet, onder mijn PCI-E slot zitten alleen maar 2 PCI-E 1x sloten, en daar weer onder nog weer een PCI-E slot. Daarna pas PCI sloten. Die koeler, maakt die in 2d-modus veel herrie?
Link naar reactie
Voor de snelle beslissers: Salland Automatisering heeft 2 stuks 3870 van PEAK op voorraad. Ik wacht de volgende ronde even af: in ieder geval tot 18 dec. De 8800GT is me te duur. edit: [quote:b916bf9241="muppets4"][quote:b916bf9241]Dollarshop heeft ze op voorraad! [/quote:b916bf9241] Nee hoor, vanaf 18 december pas weer. Althans, dat staat op de site. De 8800GT van Jetway hebben ze wel liggen.[/quote:b916bf9241] Heb even contact gehad met Dollarshop. Krijg je tenminste iemand aan de lijn die fatsoenlijk NL spreekt itt tot andere webshops... Anyways, die zending zit al weer helemaal volgeboekt. Eerlijke voorspelling was dat ze pas in jan 08 weer goed leverbaar zijn. Elke webshop heeft dit probleem, omdat de levering precies samenvalt met kerst en oud/nieuw....
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...