Ga naar inhoud

welke vid kaart kan ik het beste kopen ?


Aanbevolen berichten

hoi dit topic is voor mij. ik heb een : AMD athlon 64 x2 4000+ 2.1 ghz 1024 ddr2 sdram 250gb hdd nvidia 6100 256 mb 250 watt voeding windows vista home premium welke videokaart kan ik het beste nemen zodat ik weer de nieuwste games kan spelen hoeft niet graphis super top te zijn, maar als ik maar lekker kan spelen. ik ben namelijk niet echt een hardcore gamer
Link naar reactie
Je hebt een nieuwe voeding nodig, en 1gb geheugen erbij zal ook geen kwaad doen! Ik weet niet welk DDR2 geheugen je hebt? Afhankelijk van de snelheid kost 1gb ongeveer 15/25 euro. En een voeding, je hebt minimaal (voor een X1950Pro) een kwalitatief goede voeding van 400W nodig. Dus daar zul je ook zeker 40 euro voor uit moeten geven.
Link naar reactie
De voeding kan veel goedkoper: [url]http://www.azerty.nl/producten/product_detail/52/9147/gps-450aa-101a.html[/url] Geheugen: [url]http://www.azerty.nl/producten/product_detail/177/10802/kvr667d2n5-1g.html[/url] Ik ga er vanuit dat je PC geen 800Mhz geheugen heeft. Als het lager dan 667Mhz is dan past deze zich ook wel aan. Videokaart voor het overige geld: [url]http://www.azerty.nl/producten/product_detail/165/59560/radeon-hd3850.html[/url] Iets boven het budget maar dat moet kunnen dacht ik.
Link naar reactie
Hij kan natuurlijk wel beter die 3850 van 150 euro nemen dan die van 220 :wink: want 70 euro voor een andere stikker is niet wat:p En dan wel die voeding wat mirage je liet zien plus het geheugen, dan zit je rond de 200 euro en heb je een mooie upgrade:) Timmo je draait misschien cod op max maar draait het spel zelf ook op max gua fps dont think so:)
Link naar reactie
Ik draai COD4 aan avg. 80 FPS ,, min. 43 FPS max. 96 FPS Max settings. dus voor mij is de 8600GT toch wel een goed kaartje :D der boven op dat het bij mij de low-profile versie is omdat ik een Dell dimension C521 heb ^^ ,, dus vind het wel sterk voor zijn prijs ,, hij heeft ook HDMI , die van MSI toch , en werkt prima op mijn HDTV zonder prestatieverlies ;)
Link naar reactie
[quote:4e4e2bd931="Timmo70"]Ik draai COD4 aan avg. 80 FPS ,, min. 43 FPS max. 96 FPS Max settings. dus voor mij is de 8600GT toch wel een goed kaartje :D der boven op dat het bij mij de low-profile versie is omdat ik een Dell dimension C521 heb ^^ ,, dus vind het wel sterk voor zijn prijs ,, hij heeft ook HDMI , die van MSI toch , en werkt prima op mijn HDTV zonder prestatieverlies ;)[/quote:4e4e2bd931] Sorry, maar de 8600GT is zijn geld NIET waard, ik heb goedkoper een X1950Pro gekocht, die op alle fronten jouw kaart verslaat. Het enige minpunt is, dat hij geen DX10 ondersteund, maar daar is jouw kaart te zwak voor om goed te benutten. ((Ik wil hier geen negatieve kritiek uiten, want het is natuurlijk een mooi kaartje om 'gewoon' mee te werken! :wink:))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...