Ga naar inhoud

Beeldscherm met TV-Tuner ( Samsung 225MW )


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil graag een nieuw beeldscherm aanschaffen een 22 of 24 Inch nu zou ik daar ook graag een Dreambox op aan willen sluiten er zijn helaas weinig schermen met een scartaaansluiting de enige die ik tegen kwam was deze Samsung 225MW [url]http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=659297&spcall=yes[/url] Weet iemand misschien wat meer over dit scherm? of zijn er nog andere schermen met TV-Tuner te koop? Alvast bedankt voor jullie reaktie. MVG JC
Link naar reactie
Beste JC Tot mijn spijt is uw privébericht bij mij verloren gegaan. Maar u zei dat u een beeldscherm 22" van samsung wou aanschaffen met tv-tuner (waar ook luidsprekers ingebouwd zijn.) Samsung 225MW 22''WideTFT: 5ms, ratio 700:1, Helderheid 300 cd/m2 De responstijd van het scherm is al goed, over de ratio zou het denk ik wel goed zitten, maar zoals in de forum van "1000:1 of 3000:1" heb ik geschreven dat er eerst gedacht werd van hoe hoger hoe beter, maar nu blijkt dit niet altijd even waar te zijn. Ik denk wel dat je qua ratio goed zit. Maar eigenlijk zou je hem eens moeten kunnen bezichtigen in een winkel en kijken hoe hij voor jou overkomt. Want de helderheid is ook belangrijk voor je kleuren. Let hierbij wel op dat je 3D-kaart dit kan trekken. Maar jou kaart was een ATI Radeon X1550 met 512MB dacht ik? Dan zou dit geen probleem mogen zijn. Verder lees ik dat je een dreambox wil aansluiten met scartaansluiting. Daarvoor zou ik inderdaad ook voor dit scherm gaan in jou geval. Voor andere personen: Als je een scherm wil kopen, overweeg dan eerst of je wel een scherm gaat kopen met ingebouwde speakers. Als je al apparte speakers hebt is het eigenlijk onnodig dat je deze dan koopt. Als je speakers stuk zijn kun je er nog problemen door krijgen, en voor reparatie... ben je heel je scherm kwijt. Daardoor zou ik aanraden (als je budget dit toelaat uiteraard) om een scherm te kopen met een apparte tv-tuner (intern of extern). Dit om deels het probleem van herstelling te voorkomen. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen JC. Systeem 3: [url]http://specs.tweak.to/16449[/url] (Intel Core2 Quad Q6600 2.4GHz 2x4MB Boxed, Buffalo DDR2 6GB 800Mhz PC6400, Sparkle nVidia GeForce 8800GTS 640MB (HDTV/DVI(2)), Western Digital 1TB SATAII Caviar SE16 7200rpm 16MB, Creative SB X-FI Xtreme Gamer, Pinnacle PCTV 110i MCE approved PCI, Samsung 245B 24inch Widescreen 5ms (DVI))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...