Ga naar inhoud

welke 2 videokaarten!


Aanbevolen berichten

hallo ik heb even een vraagje. ik wil een videokaart kopen die niet echt duurder is dan 150,- euro. zijn deze 2 video goed? of zijn er nog beteren van ATI? ik kan alleen videokaarten op mijn moederboord aansluiten die AGP ondersteunen. de videokaarten wil ik gaan gebruiken om COD4 te spelen en ET:QW. de verkoper zij dat ze het wel moesten trekken zo lang het spel maar niet op high gespeeld wordt. Fabrikant chipset: NVIDIA / NVIDIA Type: GeForce / GeForce Partnr.: 7600GT / 7600GS Prijs: € 129,00 / € 99,00 Chipset (GPU): 7600 GT / 7600 GS GPU kloksnelheid: 560 MHz / 400 MHz Geheugen hoeveelheid: 512 MB / 512 MB Geheugentype: DDR2 / DDR2 Geheugen kloksnelheid: 800 MHz / 800 MHz Geheugenbus bandbreedte: 128 bit / 128 bit RAMDAC: 400 MHz / 400 MHz Koelmethode: Passief / Passief Bus type: AGP x8 / AGP x8 Composite out: ja / - S-Video out: - / ja HDTV out: ja / - VGA / D-Sub aansluitingen: 1 / 1 DVI aansluitingen: 1 / 1 DVI type: DVI-I / DVI-I Maximum aantal monitoren: 2 / 2 DirectX: 9.0 / 9.0 OpenGL: 2.0 / 2.0 Shader Model versie: 3.0 / 3.0 Benodigde vrije sloten: 1 / 1 Voedingsadvies (enkel): 350 Watt / ? weet een van jullie meschien ook hoeveel WATT de 7600GS verbruikt?? de zaak waar ik de videokaart wil gaan kopen heet informatique. hier heb ik ook deze info vandaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...