Ga naar inhoud

DirectX 10 @ XP


Aanbevolen berichten

Ik heb het geprobeerd alleen volgens mij werkte het niet of ik deed het verkeerd :? Ik plaatste die bestanden in system32 en downloade 2005 C++ ofzoiets en de Directx JDK daarna even herstart maar er gebeurde niks :? met uitvoeren en dxdiag kreeg ik ook te zien dat ik gewoone nog directx 9.0C had dus ja :P (inmiddels alles alweer verwijderd)
Link naar reactie
[quote:bd3a25a2c7="r.marijnissen"]Mischien leuk om te proberen op een nieuwe partie.[/quote:bd3a25a2c7] Waarom zou ik daar moeite voor gaan doen. Kan beter iemand doen met al XP als besturingssysteem. Maar victoryo beweert al dat het niet werkt. [quote:bd3a25a2c7="victoryo"]Ik heb het geprobeerd alleen volgens mij werkte het niet of ik deed het verkeerd :? Ik plaatste die bestanden in system32 en downloade 2005 C++ ofzoiets en de Directx JDK daarna even herstart maar er gebeurde niks :? met uitvoeren en dxdiag kreeg ik ook te zien dat ik gewoone nog directx 9.0C had dus ja :P (inmiddels alles alweer verwijderd)[/quote:bd3a25a2c7] Heb je wel een DX. 10 videokaart?? Ik las dit in de comments (weet ok niet of het waar is) km, on September 10th, 2007 at 12:44 am Said: @Bhuvanvel if your graphic card can support Direct X10, Then you have the advantages on Direct X10. بارق السامرائي, on September 16th, 2007 at 7:35 am Said: thanks it is good .. i need to it .. bye .
Link naar reactie
[quote:430310fa3b="MirageH1992"][quote:430310fa3b="r.marijnissen"]Mischien leuk om te proberen op een nieuwe partie.[/quote:430310fa3b] Waarom zou ik daar moeite voor gaan doen. Kan beter iemand doen met al XP als besturingssysteem. Maar victoryo beweert al dat het niet werkt. [/quote:430310fa3b] * Iemand doen die XP al heeft? Uhhh wat als het verkeerd gaat en alles in de puin draaidt? Toch beter eerst eens proberen op een losse partie of als een format je niet uitmaakt. * Nee victoryo zegt niet dat het niet werkt. Hij zegt: Ik heb het geprobeerd alleen volgens mij werkte het niet of ik deed het verkeerd. Zal laaste eerder zijn maar het is erg onstabiel heb ik gelezen.
Link naar reactie
Ik heb dan wel de post geplaatst maar voor de rest heb ik er geen behoefte aan ofzo hoor :wink: Het zou alleen leuk zijn voor de mensen met XP en een DX 10 videokaart. [quote:63aaf2c96e]Nee victoryo zegt niet dat het niet werkt. Hij zegt: Ik heb het geprobeerd alleen volgens mij werkte het niet of ik deed het verkeerd. Zal laaste eerder zijn maar het is erg onstabiel heb ik gelezen.[/quote:63aaf2c96e] Dat klopt. Ik denk dat niemand hier gek genoeg is om het te gaan uitproberen dus ik zal die comments allemaal wel doorlezen.
Link naar reactie
[quote:fd10f761cd="MReLecTro"]hmm .. het werkt hier wel ;) maar ik doe het op een andere manier. op newzleech.com (usenet) stond een .rar bestandje met DX10 voor XP.. deze werkt wel ;) .. en gaf toen ik de 8600GT nog gebruikte wel wat voordelen. Maar nu met mijn 7800GTX niet :S ..[/quote:fd10f761cd] Kon je ook met DXDIAG zien je dat je DX. 10 had? En als je dat bestandje nog hebt is het misschien handig om het ergens op internet te zetten ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...