Ga naar inhoud

8800GT info topic


Aanbevolen berichten

Beste C!T'ers, Velen onder ons wachten nog steeds op de 8800GT (welke variant dan ook). Op het world wide web vliegen vele roddels voorbij. Varierend van een kleine levering eind november tot de volgende levering pas midden januari. Ik word er gillend gek van en begin te overwegen mn bestelling aan te passen richting een andere kaart. 3 maanden wachten vind ik het niet waard. Maar goed terug naar de titel van het topic. Plaats alle informatie die je kan vinden in dit topic. Wellicht dat we dan met zn allen enkele realistische conclusies mbt levertijden kunnen trekken. Groet edit: Zojuist gehoord dat er van de xfx variant een kleine order op de 20e en een wat grotere op de 30e (november) wordt verwacht.. edit2: excuses voor de vele posts in korte tijd. Deze is echter wel heel erg interessant voor de snellen onder jullie. Komplett.nl heeft zojuist de point of view 8800gt binnengekregen. Ik heb gebeld en krijg hem morgen thuisgezorgd :d er zijn er op dit moment nog 7 leverbaar!!!! Wees er snel bij: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=342975 [color=red:89911f52a5]//gebruik maar gewoon de editknop, heb het even voor je gedaan.... /V[/color:89911f52a5]
Link naar reactie
Leverbaarheid wordt pas beter vanaf midden december. Je moet het ongeveer zo zien: NVIDIA kreeg het een beetje benauwd van de komende RV670, daarom is overhaast besloten de 8800GT eerder vrij te geven. Beschikbaarheid is er nagenoeg niet, maar blijkbaar voldoende om de hele wereld een loer te draaien... Dit wordt pas ergens in (midden) december beter omdat dan pas de productie klaar is.... De beschikbaarheid van de HD3850 en HD3870 is een stuk beter.
Link naar reactie
En ze zijn op.... een topic over de leverbaarheid van een kaart vind ik niet geschikt voor een technisch forum, meer voor een chatbox. De informatie van Slashhead is hoe de huidige staat van leveren is. Wil je een GT dan moet je geluk hebben en/of scherp blijven en veel bij je leverancier informeren. Dit topic gaat dan ook op slot, we zitten hier niet echt te wachten op "er zijn er nog 12... nee 4.... nee uitverkocht" reposts met triple posts e.d. Als je even geduld hebt word je waarschijnlijk alleen maar beter beloond trouwens ;) Zie het nieuwe videokaarten topic...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...