Ga naar inhoud

videogeheugen op GeForce 8800 GTS


Aanbevolen berichten

Ik heb een computer gekocht met o.a. een videokaart GeForce 8800 GTS met 320 Mb geheugen. Als ik nu echter bij de eigenschappen de adapterinformatie bezie dan staat daar het chiptype, de bios, e.d genoemd, maar ook: totaal beschikbaar grafisch geheugen 1022 Mb, toegewezen videogeheugen 256 Mb, gedeeld systeemgeheugen 766 Mb. Echter, mijn kaart heeft toch van zichzelf al 320 Mb? Zit hier iets niet goed?
Link naar reactie
[quote:2ea7ccb14f="MirageH1992"]Mijn 7950GT had 1272 MB geheugen, tenminste dat gaf vista aan. Je kunt dit ergens instellen in de bios. Als je videokaart geheugen tekort komt bij een zware toepassing dan gebruikt hij dit van het systeemgeheugen. De hoeveelheid kun je zelf aangeven.[/quote:2ea7ccb14f] Dank voor je reactie. Toch blijft het vreemd dat een graka met 320mb eigen geheugen als zodanig blijkbaar niet herkend wordt. Hoe komt het systeem er nu bij dat dit slechts 256mb is. Benut hij dan het gehuegen van de graka niet helemaal?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...