Ga naar inhoud

Call Of Duty 2 raar ivm videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:c841a9314c="Vwstyle21"]Kun je een beetje specificaties van je systeem geven? Als je een beetje recent nvidia kaart heb de nieuwe whql drivers installeren of voor ati de nieuwste ati drivers installen.. En heb je dat met andere spellen niet?[/quote:c841a9314c] Ik heb even gekeken met Dxdiag.. Ik heb Nvidia Geforce FX 5600 (bij minimum req. staan Geforce 4 series,dus hij zou het moeten doen) Onder die Nvidia staat; Totaal geheugen: 128.0 mb. Huidige : 1152x864 (32bit)(60Hz) Dat was mijn videokaart, ik denk dat daar het probleem zit, aangezien ik zo een vaag beeld krijg.. Daarnaast heb ik; Ik heb 512 Mb Ram geheugen Ik heb nog meer dan 50 gb als vrije ruimte Direct x 9.0c EDIT: Ow, en ik heb gekeken op de Nvidia site naar Updates voor mijn videokaart, en er stond dat hij volledig upgedate is (ik heb gisteren een update gedaan,dus ik denk dat dat de laatste was)
Link naar reactie
[quote:32d4514f14="Vandread"]Denk dat je videokaart te warm word of kapot is. Zet de kast eens open en zorg dat die bv met een tafelfan wat meer frisse lucht krijgt. Gebeurt het ook bij andere spellen?[/quote:32d4514f14] Hmm te warm kan wel denk ik, want 3kwart jaar geleden is heel mijn binnecomputer uitgeburnd.. Dus dan moet ik hem zeg maar afkoelen, en dan zoudie het weer moeten doen? ( als die niet kapot is dan natuurlijk ), dat vind ik best raar maarja. Jaa het gebeurt zelfs soms bij spelletjes op spele.nl Maar bijvoorbeeld Football manager speel ik,daar heb je niet echt goeie videokaart voor nodig,dus daar kan je het niet echt mee testen. Andere spellen heb ik niet echt..
Link naar reactie
[quote:a232d29574="Vandread"]Met bv http://www.techpowerup.com/atitool/ kan je ook scannen of de kaart nog goed is, toont hij daarbij artifacts dan is hij of kapot of te heet. (atitool werkt ook bij nvidia kaarten)[/quote:a232d29574] Hmm ik heb dat programma gedaan, ik kwam bij 'scan on artifacts' en toen kwam erlinks een beeldje met iets grafisch, daar kwamen allemaal kleuren op, zag er aardig lelijk uit:P, maar iig.. Hij liep om de 10 sec ff vast, en toen na een tijdje liep die helemaal vast. Eerst zag je nog om de 10 sec de tijd veranderen, maar daarna bleef de tijd staan, en veranderde ook niks meer in dat grafische..wat betekent dat dan?
Link naar reactie
@ babel10 Wanneer dat ook gebeurd als je de kaart extra gekoeld word dan ben je wellicht de pineut en is je kaart kapot. @ bosje, hej wat is dat ;) beetje topic highjacken vreemd dat ie zegt geen artifacts, want als je gekke dingen in beeld hebt zou je denken dat er iets fout is (vaak geheugen) Probeer zowiezo eens andere drivers en wat extra koeling.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...