Ga naar inhoud

Heb Jullie Hulp nodig, Al vast bedankt.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Na lang denken en echt naar lang zoeken.... weet ik nog steeds niet wat ik hebben wil, een Notebook of Desktop In ieder geval wil ik een super video kaart, ter waarde van 400/500 euro die de notebook noch desktop bezit. Hij moet zware games aan kunnen ( DirectX 10 ) en moet HD hebben. “ P.s kan iemand mijn ook gelijk uit legen hoe het precies werkt met HD videokaarten en beeldschermen.” Moch iemand mijn een desktop aanraden. Is dit de beeldscherm die ik halen ga DAN. ! http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06a/20877-314709-314713-314713-314713-80720312.html Mocht iemand mijn een notebook aanraden, dan was dit mijn idee http://www.techzine.nl/nieuws/12409/HP-bevestigt-Pavilion-HDX-gaminglaptop.html Max Besteeding is 2000 euro desktop alleen zonder beeldscherm 2500 aan een notebook
Link naar reactie
[quote:0644b1b46b="aeonfast"]Nee,ik denk niet dat die te koop zijn. Als je jij een super game pc van ongeveer 2000 Euro wil hebben zou het toch het beste zijn om te gaan samenstellen.Kan je gewoon lekker een goede, snelle processor erin zetten met een goede videokaart met sli enz.Dat zal je ook niet zo snel vinden in de winkel :wink:[/quote:0644b1b46b] goh.... hoe kan ik het beste samen stellen en waar kan ik het beste samen stellen.. hoe kan ik zeker zijn dat alle hardware optimaal gaat werken. dus hoe kan ik het best performances uit de samengestelde pc halen
Link naar reactie
[quote:9e510d8e58="gerben"]Je hoeft geen 2000 euro uit te geven. Kijk eens in dit topic, luxe pc voor ongeveer 1500. Die hp 2207 is een mooi scherm. Je zou er ook nog wat betere boxen bij kunnen doen, bijvoorbeeld logitech Z-5500, ongeveer 300. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=181756[/quote:9e510d8e58] Mocht U mijn een desktop aanraden die klant klaar is ... Welke zal het zijn. al vast bedankt
Link naar reactie
kant en klare gamesystemen zijn er niet veel en die er zijn zijn veels te duur voor wat je er voor krijgt... En bij zulke systemen is dat verschil erg groot. Wil je perse een kant en klare dan zal je bijvoorbeeld bij Dell moeten kijken, een XPS, maar dan betaal je eigenlijk te veel. Bijvoorbeeld een Dell XPS 720 Gold, waarbij je dan wel de 2x8600GTS moet vervangen door de 8800GTX. Kost dan 1809 euro. Heb je wel 2 320gb harde schijven in raid 0 en een Quad Core Q6600. Op zich wel leuk systeempje ;-)
Link naar reactie
[quote:1e18cc9e34="arjant2"]kant en klare gamesystemen zijn er niet veel en die er zijn zijn veels te duur voor wat je er voor krijgt... En bij zulke systemen is dat verschil erg groot. Wil je perse een kant en klare dan zal je bijvoorbeeld bij Dell moeten kijken, een XPS, maar dan betaal je eigenlijk te veel.[/quote:1e18cc9e34] DUAL SLI 256 MB nVidia™ GeForce 8600GTS grafische kaart wat vind u van de video kaart bedoel je die van 1699 http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/xpsdt_720?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Link naar reactie
[quote:e2008c4224="arjant2"]klopt, maar dat wou hij toch ook? volgens mij zegt hij 2000 euro zonder monitor? Het is een keus die je maakt he. Als je perse een standaard systeem wil.[/quote:e2008c4224] Dus voor de zelfde ( alle ) hardware kan ik het veel goed koper krijgen. het is een stuk zekerheid die men heeft als een pc klant klaar is. Negativiteit over het samenstellen is vaak dat voor beginners, dat men alle hardware niet optimaal draaien krijgt . hoe kan ik zekerheid hebben in het samenstellen
Link naar reactie
Je kan ook naar een willekeurige winkel gaan, je budget aangeven, en hun een systeem laten samenstellen, en na jouw goedkeuring zetten ze hem voor je in elkaar plus installeren van OS..... Kost je wel assemblagekosten uiteraard maar dan heb je dezelfde garantie als een uit de doos k(l)ant en klare pc. En als je dit trouwens bij een aantal winkels doet, kan je hun verschillende voorstellen naast elkaar liggen of eventueel hier op dit forum plaatsen, en er eentje kiezen die je het beste lijkt.
Link naar reactie
Hij wil een 3dkaart van 400-500 euro, dan zou ik gaan voor de 8800Ultra of even wachten op de Gx2 versie van de GTS (2x een GTS op 1 kaart) :lol: . Maar even serieus je pc/laptop is zo snel als het langzaamste onderdeel. Zorg dat alles in balans is en dat je bijvoorbeeld je 3dkaart volgend jaar nog kunt upgraden (daar dus geld voor hebt). Laptop is leuk maar helaas stelt het mbt performance nog altijd niet veel voor, je hebt tegenwoordig wel vaak een 7200rpm hd maar in mijn ervaring is het nogaltijd niet je van het... Als je wilt gamen gewoon een desktop. Voor 300 euro kun je er al 1 samenstellen die alle games die NIET van dit jaar zijn op high kunt spelen (amd 4400+ met 8600GT) Voor 800 euro heb je een systeem met een core2duo e6750 en 8800GTS320 mb, binnenkort de snellere 8800GT. Voor 1400 euro hebje vervolgens een systeem dat goed is over te clocken met SLI, snelle geheugen reepjes, raid schijven, branders enz.
Link naar reactie
[quote:3d0cbef775="gekido"]Je kan ook naar een willekeurige winkel gaan, je budget aangeven, en hun een systeem laten samenstellen, en na jouw goedkeuring zetten ze hem voor je in elkaar plus installeren van OS..... Kost je wel assemblagekosten uiteraard maar dan heb je dezelfde garantie als een uit de doos k(l)ant en klare pc. En als je dit trouwens bij een aantal winkels doet, kan je hun verschillende voorstellen naast elkaar liggen of eventueel hier op dit forum plaatsen, en er eentje kiezen die je het beste lijkt.[/quote:3d0cbef775] http://configure2.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=nl&cs=nldhs1&kc=D4XXPS02&l=nl&oc=D11X411&rbc=D11X411&s=dhs&~ck=expbuy3 Dit als beeldscherm http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06a/20877-314709-314713-314713-314713-80720312.html EN ?
Link naar reactie
[quote:f8b810a058="sdk"]Hij wil een 3dkaart van 400-500 euro, dan zou ik gaan voor de 8800Ultra of even wachten op de Gx2 versie van de GTS (2x een GTS op 1 kaart) :lol: . Maar even serieus je pc/laptop is zo snel als het langzaamste onderdeel. Zorg dat alles in balans is en dat je bijvoorbeeld je 3dkaart volgend jaar nog kunt upgraden (daar dus geld voor hebt). Laptop is leuk maar helaas stelt het mbt performance nog altijd niet veel voor, je hebt tegenwoordig wel vaak een 7200rpm hd maar in mijn ervaring is het nogaltijd niet je van het... Als je wilt gamen gewoon een desktop. Voor 300 euro kun je er al 1 samenstellen die alle games die NIET van dit jaar zijn op high kunt spelen (amd 4400+ met 8600GT) Voor 800 euro heb je een systeem met een core2duo e6750 en 8800GTS320 mb, binnenkort de snellere 8800GT. Voor 1400 euro hebje vervolgens een systeem dat goed is over te clocken met SLI, snelle geheugen reepjes, raid schijven, branders enz.[/quote:f8b810a058] TOCH dan wel zelf samenstellen ... of klant klaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...