Ga naar inhoud

computer samenstellen


Aanbevolen berichten

Hmmm voor echt de aller nieuste spellen op high, heb je wel een 8800GT nodig. Maar dat ga je niet redden met 150€. Daarvoor zou je wel een 1950Pro kunnen kopen maar daarmee zou je bijvoorbeeld crysis niet op high kunnen spelen. Ik speel het er zelf mee op medium dat is ook al mooi daar niet van :P maar wil je echt voor de eye candy gaan zou ik er wat geld bij leggen voor de 8800GT en nog even wachten tot ze op voorraad zijn over een weekje over 2 denk ik :P
Link naar reactie
Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Maar ik had op youtube wel een filmpje gezien van cod4 met die kaart en werkte gewoon goed :P dus ik denk het wel. Maar of het op zijn allerhoogst kan dat weet ik niet. En aan de commends te zien had hij alles op high! ziet er super uit dus neem aan dat het kan :lol: [url=http://youtube.com/watch?v=wx433nxLDtc]COD 4 Filmpje 1950Pro[/url]
Link naar reactie
Je kan er denk wel even mee vooruit. Maar hoelang weet ik ook niet precies :P er gaan natuurlijk veel spellen over op DirectX10 niet dat dat erg is want die kan je oko met een directx9 kaart spelen alleen heb je dan niet de directx10 effecten. Ik kan je niet echt zeggen hoelang je er nog mee kan doen dat hangt beetje af van de ontwikkelingen :P als je echt gewoon een tijd vooruit wil dan moet je echt gewoon een 8800GT nemen en dan kan je ook op high :P
Link naar reactie
Ik zou zoiezo wel een dual core processor nemen anders heb je last dat je processor je videokaart niet kan bijhouden. De 8800GTS is over het algemeen nog best duur ongeveer 250€ volgens mij. Maar 2e hands al voor minder te krijgen. De goedkoopste 8800GT is ongeveer 220 euro maar ik dacht dat zelfs dit ook nog minder werd :lol: hij is dus zoiezo al goedkoper dan de GTS en presteerd beter :lol: Je zou even op www.azerty.nl kunnen kijken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...