Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:e53a3d0ab6="MirageH1992"]Als je deze overklokt naar de snelheden van een 2900XT dan presteert hij vrijwel gelijk aan die kaart alleen deze heeft minder geheugen (256MB)[/quote:e53a3d0ab6]Absoluut niet waar. Volgens mij ben je in de war met de HD2900PRO, waarbij dit wel opgaat. De GT variant van de HD2900-serie heeft namelijk minder steam processors en een 256bit geheugenbus tov de 512bit van de PRO en XT. Deze zal dus op gelijke snelheden als de 2900XT nog steeds aanzienljk minder presteren. Ik denk niet dat het een hele grote verbetering is als je van een X1950PRO gaat upgraden. Je kunt die beter nog even houden of voor €40,- meer een 8800GT of tweedehands 8800GTS halen. Met een beetje geluk heb je zelfs een 8800GTS voor €175,-. Neem maar eens een kijkje op GoT ;)
Link naar reactie
Oke, hartstikke bedankt! Ja ik zag het ja dat de prijzen van de 8800GTS erg zijn gedaald. Zelfs op marktplaats worden ze soms voor 200 of minder aangeboden maar meestal ben je dan te laat met bieden want dan zijn ze of al weg of al te hoog geboden :cry: Wat is dan ongeveer een beetje een goede prijs voor een 2e hands 8800Gts nu? dan kan ik daar rekening mee houden! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...